Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برگزاری تور‌های رایگان تهران گردی عصرانه همزمان با روز تهران خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، دلاور بزرگ نیا ضمن اعلام این خبر گفت: قرار است در روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مهرماه تور‌های تهران گردی عصرانه در دو محور خیابان ۳۰ تیر به عنوان گذر ادیان و محله‌های قدیمی پایتخت همچون عودلاجان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این تور‌ها به شکل رایگان برگزار می‌شود، عنوان داشت: در قالب این تور قرار است شهروندان از اماکنی همچون حمام نواب، خانه کاظمی، آتشکده ادریان، کلیسای مریم مقدس، موزه آبگینه و موزه ملی ایران بازدید کنند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برگزاری تور‌های گردشگری شبانه در شهرری را از دیگر برنامه‌های روز تهران معرفی کرد و گفت: در این برنامه پیش بینی شده تا مخاطبان از چشمه علی، برج طغرل و آتشکده شهرری بازدید کنند.

 

به گفته بزرگ نیا این تور‌ها روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۰۵۰ درخواست خود را برای حضور در تور‌های تهران گردی ثبت کنند.

 

وی در ادامه از افتتاح جشنواره گردشگری پاییزه در برج آزادی همزمان با روز تهران خبر داد و گفت: همچنین قرار است در این روز از پیشکسوتان تهران شناسی در موزه آبگینه قدردانی شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به پخش فیلم‌های مربوط به تهران در موزه فرش همزمان با روز تهران اشاره و عنوان کرد: در این برنامه قرار است برای اولین بار کلیپ ۱۵ دقیقه‌ای تهران از دوره قاجار تا به امروز و مجموعه کلیپ‌های مربوط به تاریخ تهران نمایش داده شود.

 

بزرگ نیا در ادامه گفت: همچنین به مناسبت روز تهران مسابقه عکس موبایلی «تهران از نگاه شهروند» با محوریت تصویربرداری از اماکن جذاب گردشگری پایتخت اجرا می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی بزرگ نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند