Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین سلامی گفت: به وزیر دوره گرد رژیم صهیونیستی توصیه می کنم به جای آن که به دنبال اغوای کشورهای دنیا باشید به دنبال یادگیری شنا در مدیترانه باشید چون هیچ راهی گریختن به دریا ندارید و به زودی نابود خواهید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ جانشین فرمانده کل سپاه پیش از ظهر امروز در رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص)، اصفهان را شهر عالمان بزرگ و شهیدان والا مقام در سپهر افتخارات اسلام دانست و افزود: اصفهان شهر مردان شجاعی است، که همواره در دفاع از اهل بیت(ع) و اسلام و میهن اسلامی پیشگام بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ پاسدار حسین سلامی با بیان این که بیش از ۲۰ هزار شهید نشانگر صدق این مردم مؤمن و پای بندی آن ها به ارزش های مقدّس و پیروی از ولایت فقیه است، اظهار کرد: این روزها رایحه دل انگیز حضور با شکوه مردم مؤمن و انقلابی در تمام سرزمین ایران جان های مشتاق را لبریز از عطر جهاد و شهادت کرده است.

وی با اشاره به این که مردم ایران دوباره روح عاشورا را در پیکره امّت اسلامی تجلّی بخشیدند، تشریح کرد: واقعه غم انگیز اهواز هر چند سناریویی خطرناک برای تفرقه در آن دیار طراحی شده بود، امّا بصیرت مردم نشان داد که محاسبات دشمنان ایران و اسلام هرگز نمی تواند برای ملّت ایران قابل اعتنا باشد.

وی ادامه داد: بعد از آن اجتماعات با شکوه مردم در مراکز استان ها و به ویژه آن اجتماع بی نظیر حضور بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران در محضر امام خامنه ای، حملات موشکی رعد آسیای فرزندان این امّت در قلب تروریست های تکفیری و پیام جهانی انتقام دوباره روح اقتدار و مقاومت را به همه جهانیان نشان داد.

* ملّتی در دنیا نیست که یک تنه 40 سال در مقابل دشمنان ایستاده باشد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود با بیان این که همواره این مردم بودند که باطل السحر توطئه دشمنان در طول تاریخ پر فراز و نشیب ۴۰ ساله انقلاب بودند تأکید کرد: همیشه پیوند بین امّت و امام رمز پیروزی ملّت ایران در همه جبهه ها بود.

سلامی یادآور شد: شما نمی توانید ملّتی را بیابید که ۴۰ سال یک تنه روبروی دشمنان ایستاده باشند و راه پیشرفت را برای اقتدار و اعتبار جهانی گذرانده باشد و این فقط به اعتماد مردم و تبعیت از رهبری نظام و وفاداری به آرمان های با شکوه به دست آمده است.

وی ضمن اشاره به این که ما در مسیر مبازره سخت، ده ها سال دشمنان خود را شکست داده ایم خاطرنشان کرد: ملّت بزرگ ایران شاه را به عنوان رکن مستحکم سیاست امریکا در منطقه شکست داد و این یکی از عظیم ترین شکست های استکبار از طرف ملّت ایران بود.

سلامی افزود: بعد از آن در نابرابرترین جنگ تاریخ و طولانی ترین جنگ قرن بیستم ملّت محاصره شده و در تحریم قرار گرفته فقط با تکیه بر عاشورا و اسلام توانست بزرگ ترین ائتلاف جهانی را در طول هشت سال شکست دهد و آن دفاع بی سابقه توانست بازدارندگی ابدی و امنیت پایدار را در جهان پر آشوب درست کند.

وی با بیان این که از  جنگ آموختیم اگر بخواهیم ادامه حیات پیدا کنیم و ابدی باشیم باید قوی باشیم و به اندازه قدرت های در صحنه قدر شویم اذعان کرد: امریکایی ها وقتی در طبس مداخله کردند تا جاسوس ها را آزاد کنند، امّا در آتش خاکستر شدند و سوختند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: این هم باز شکست شگفت انگیز دیگری بود که از ورای نصرت های الهی شکل گرفت و خداوند نشان داد عهد بسته تا این ملّت را یاری کند، چرا که خود فرموده است «ان نصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

* امریکا هر روز با یک تشییع جنازه سیاسی روبرو می شود

وی یادآور شد: امریکا اراده کرده بودند خاورمیانه جدیدی بسازد که رژیم صهیونیستی در آن اَبَر قدرت باشد، امّا همه این رویاها فرو پاشید و بیداری اسلامی آغاز شد و این عوامل باعث شد که امریکایی ها هر روز با یک تشیع جنازه سیاسی مواجه شدند

وی ادامه داد: اگر از آن ها سؤال شود طی این ۴۰ سال کدام پیروزی را بدست آورده اید و هفت تریلیون دلاری که هزینه کرده‌اید توانسته کوچک ترین توفیق سیاسی برای شما فراهم کند؟ هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

 جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به سران استکبار جهانی عنوان کرد: چرا عراق در اختیار شما نیست و در سوریه نتوانستید به آرزوهایتان که اسقاط حکومت سوریه و تجزیه آن کشور است برسید، چرا نتوانستید امنیت اسرائیل را برقرار کنید و جلوی رشد قدرت حزب الله را بگیرید و چرا نتوانستید در حصر اقتصادی مقاومت ملت ایران را بشکنید و ایران را در انزوای سیاسی قرار دهید.

وی با اشاره به این که امروز متحدان امریکا به سمت ما متمایل ترند خاطر نشان کرد: به سران امریکا می گویم چرا ترکیه امروز با شما در دشمنی اقتصادی است و با چین در جنگ اقتصادی هستید و حتی نمی توانید همگرایی اتحادیه اروپا را با خود حفظ کنید چنانکه می‌بینید جنگ سرد با روسیه دوباره احیا شده است.

سلامی با اشاره به این که امریکا نتوانسته ملت ما را تسلیم و ما را وادار به مذاکره کند خطاب کرد: شما امریکایی ها فقط شکست خوردن از ما را یاد گرفته اید و اگر به این توطئه‌ها ادامه دهید همانگونه که دیروز رهبرمان در جمع جنود الهی فرمودند ما شکست بزرگ دیگری را بزودی به امریکا و اذناب او تحمیل خواهیم کرد.

* هنر ملّت ایران تغییر دستگاه محاسبات مادی دشمن است

جانشین فرمانده کل سپاه با تشریح این که ملت بزرگ ایران که هنر اصلی شان تغییر دستگاه محاسبات مادی دشمنان است نشان دادند در این ۴۰ سال بدون اتکا به هیچ قدرتی و تنها با تکیه بر قدرت خدا توانستند بزرگترین پیروزی ها رخ بدست آوردند تصریح کرد: نفوذ انقلاب اسلامی و ایجاد منطقه جدید امروز یک سازماندهی وسیعی از قدرت را در مقابل دشمنان ایجاد  کرده است بر این اساس نفوذ منطقه ای یک واقعیت است و آن ها به دنبال مهار این واقعیتند

وی با اشاره به این که امریکایی ها باید بدانند نفوذ ما از جنس نفوذ امریکایی نیست خاطرنشان کرد: ما هیچ نیروی نظامی در دنیا نداریم و نفوذ ما از جنس زیبای لبیک یا حسین است و چیزی نیست که ما هم بتوانیم آن را مهار کنیم.

وی با بیان اینکه ما تجربه کردیم سازش با امریکا در دوران طاغوت کشور ما را عقب افتاده و وابسته به طاغوت کرده بود عنوان کرد: در آن دوران ما کشوری بودیم که مصرف کننده کالاهای خارجی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما از هر زمانی قدرتمند تریم و ما در بیخ گوش امریکا دست پروردگان آن را با موشک میزنیم تأکید کرد: به این ایران افتخار کنید و بر این همه شکوه و اقتدار تکبیر بگویید.

* دست امریکا را از جهان اسلام کوتاه می کنیم.

وی با اشاره به این که ما همه موانع را پشت سر گذاشته ایم خاطرنشان کرد: مطمئن باشید مشکلات اقتصادی موجود بسیار کوچکتر از ظرفیت ملت ایران است و ما با ظرفیت عظیم خود بر مشکلات فائق خواهیم آمد و دست امریکا را از جهان اسلام کوتاه خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان در پیامی به نخست وزیر دوره‌گرد رژیم صهیونیستی گفت: به جای آن که به دنبال اغوای کشورهای دنیا باشید به دنبال یادگیری شنا در مدیترانه باشید چون هیچ راهی گریختن به دریا ندارید و به زودی نابود خواهید شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059968 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق
  • توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار