Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه این هفته کرمان
افزود: انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی خود با قاطعیت و قدرت هر چه تمام تر که امام راحل آن را ترسیم کرده است، راه خودش را ادامه می دهد.
وی گفت: موشک ها و پهبادها بطور هماهنگی در نقطه حساسی، توان جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد و گوشمالی درستی به دشمنان این نظام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کرمان با اشاره به فرموده امام صادق(ع)مبنی بر اینکه بقای اسلام و مسلمانان در این است که اموال آنها دست کسانی باشند که کار خیر انجام می دهند گفت: براساس این حدیث قدرت اقتصادی باید دست کسانی باشند که کارهای خیر انجام می دهند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی انحصاری قرار دادن بیت المال، استعمار بندگان خداوند و فریب مردم از طریق دین خدا را از پایه های حکومت استبدادی عنوان کرد.
وی افزود: زمانی که اقتصاد جامعه مریض و کسانی ویژه خوار شوند هر اتفاقی رخ خواهد داد و یکی از بسترهایی که کربلا را به وجود آورد، مسائل اقتصادی بود.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه یکی از کارهای جهنمی استکبار جهانی همین است که از پول های کشورهای سعودی بهره می گیرد و هر کاری که بخواهد با آن ها انجام می دهند تصریح کرد: امروز برخی حاکمان کم عقل دنیا ثروت شان را در اختیار استکبار قرار می دهند و زمانی که ذلت و خواری در یک‌حاکمیتی رخ دهد دست به هر کاری خواهند زد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به روز جهانی کودک گفت: رژیم غاصب اسرائیل و حکومت سعودی ها دست به دست هم داده اند و کودکان فلسطینی و یمنی را به قتل می رسانند و هیچ کسی آن ها را محکوم نمی کند و دفاع از حقوق کودک شعار است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی سختی هایی را برای امنیت داخلی این کشور متحمل می شود که باید برای این نیروی ارزشمند احترام قائل شد.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی نیروی قوی برای دفاع از امنیت داخلی و سلامت اخلاق جامعه است تصریح کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با بی امنیتی مقابله می کنند تا مظاهر فساد در جامعه رخ ندهد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن شناسی و توجه به دشمنی های دشمن محورهای مهم سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری بود که به خوبی آن ها را تببین کردند.
وی با اشاره به روز عشایر و روستایی گفت: عشایر در حوزه اقتصاد مقاومتی با کمترین توجه بیشترین خدمت را به جامعه ارائه می دهد و دولتمردان به این امر باید توجه کنند.
9895/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اسلامی ایران جمهوری اسلامی کربلا مسائل اقتصادی مقام معظم رهبری اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما

سرلشکر  سلامی در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین ، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند