Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پيروي از فرامين رهبري و عمل به آن بايد همواره مورد توجه عموم و به خصوص مسئولان باشد چرا حرکت در اين مسير کشور را از گزند توطئه هاي دشمنان مصون نگه مي دارد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام علي خاتمي در خطبه هاي نماز جمعه زنجان گفت: بر اين اساس از ابتداي سال جاري رهبر معظم انقلاب بارها و در مناسبت هاي مختلف فرامين مختلفي را بيان کرده اند که لازم است همگان نه يکبار بلکه چندين بار موارد مطرح شده را مرور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: روز گذشته دومين مانور اقتدار در سراسر کشور و اين استان برگزار شد و در اين ميان رهبري نيز جان کلام را در جمع 100 هزار نفري حضور مقتدرانه بسيجيان بيان کردند که از ابعاد مختلف اهميت داشت.
خطيب نماز جمعه شهر زنجان ادامه داد: رهبري در اين ديدار سه موضوع مهم را بيان کردند و توجه به اين موارد را خواستار شدند، اينکه بايد شرايط حساس کنوني را درک کنيم چرا که اکنون دشمن با تمام اقتدار و امکانات خود جنگ اقتصادي عليه کشورمان را بکار بسته است.
وي يادآوري کرد: دومين موضوع اين است که طي 40 سال گذشته دشمنان توطئه ها و برنامه هاي متعددي را با قصد براندازي نظام اسلامي اجرا کرده اند که هرگاه عزت، عظمت و اعتماد به نفس وجود داشت، بر اين مسائل غلبه کرده ايم.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: رهبري در اين جمع 100هزار نفري اعلام کردند که هم اکنون جنگ اقتصادي دشمن عليه کشور اعمال شده و در واقع جنگ، جنگ اسلحه ايمان در برابر بي ايماني است و در اين ميان اگر مومنان بر ايمان خود بايستند خداوند نيز ياريگر خواهد بود که در40 سال گذشته چنين بوده است.
وي ابراز کرد: در زمان حاضر ايران به يک قدرت تاثير گذار در منطقه تبديل شده و با وجود توطئه هاي گوناگون به پيشرفت هاي خود ادامه مي دهد و اين در حالي است که آمريکا به دنبال حضور در کشورهايي نظير سوريه، يمن، افغانستان و پاکستان است.
حجت الاسلام خاتمي به بيانات رهبري اشاره کر و افزود: با تکيه بر اقتصاد کشور مي توان تحريم را شکست داد وبه حول قوه الهي تحريم را شکست خواهيم داد و آمريکا بايد با اين شکست سيلي ديگري از ملت ايران بخورد.
وي خاطرنشان کرد: رهبري همچنين به بزرگترين سرمايه اجتماعي نظير گروه هاي جهادي، بسيج سازندگي اردوهاي راهيان نور، راهپيمايي هاي مردم، مراسم اعتکاف و عزاداري هاي حسيني به ويژه راهپيمايي روز اربعين اشاره کردند.
امام جمعه زنجان همچنين به هفته نيروي انتظامي اشاره کرد و گفت: اين نيرو در واقع تمام سال در تمامي عرصه ها و برنامه ها حضوري مستمر دارد.
وي يادآوري کرد: امسال شعار پليس مقتدر، امين مردم انتخاب شده که همگان آثار، زحمات و خدمات شبانه روزي نيروي انتظامي به ويژه برقراري آرامش و امنيت را بخوبي احساس مي کنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود ابراز کرد: آمريکا 6 سال پيش مي گفت که اسد بايد از سوريه برود اما به برکت روحيه مقاومت و مستشاري ايران، امروز آمريکا هيچ پايگاهي در سوريه ندارد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: هم اکنون بيش از 85 درصد خاک سوريه از اشغال داعش خارج شده و 90 درصد جمعيت نيز تحت حکومت سوريه است.
وي خاطرنشان کرد: اين رخدادها در سوريه به برکت و مقاومت مردمي، کمک هاي مستشاري، اقتدار، قدرت و عظمت جمهوري اسلامي است که به خوبي نمايان است.
9646/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران که با همراهی فرماندهان سپاه، بنیاد شهید، مدیریت شهری، امور ایثارگران منطقه ١۴ همچنین جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم بزرگداشت، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه را محکوم و اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، تاکید کرد: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها و اثبات پیروزی حقیقت ایمان است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و مأموریت است.

مراسم اربعین شهادت شهدای کنسولگری در منطقه ١۴ با مدیحه سرایی سخنرانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ویژه برنامه‌های گرامیداشت به پایان یافت.

کد خبر 6099994

دیگر خبرها

  • سوریه: تجاوز به رفح ادامه سیاست نسل‌کشی رژیم اشغالگر است
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • ۲ هزار رای اولی در زنجان روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند
  • باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • منویات رهبری سرلوحه برنامه‌های آموزش‌ و پرورش باشد
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش