Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه پیروزی ایران در دادگاه لاهه سندی بر اثبات حقانیت آن بود، ابراز داشت: این پیروزی ناکامی و رسوایی آمریکا و متحدانش را رقم زد که نشان داد ایران همواره در قله‌های اقتدار ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه پیروزی‌های بسیاری را در عرصه‌های بین‌المللی توانستیم کسب کنیم، افزود: رسوایی آل سعود در لبنان و یمن آشکار شد و راهی که حزب‌الله در طی ۲۰ سال پیمود انصار الله سه‌ساله طی کرد و امروز بخش عمده‌ای از قدرت منطقه در دست انصار الله است.

ایران در قدرت موشکی مثال زدنی است

امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه بابیان اینکه امروز در سوریه نیز شاهد موفقیت‌های چشمگیر هستیم، بیان کرد: در موضوع انتخابات و خروج داعش از منطقه نیز ایران نقش بسیار مهمی داشت، آمریکا تلاش و هزینه‌های بسیاری برای نابودی اسلام و جدایی ایران از عراق کرد اما در این راه هرگز موفق نبوده است.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: ایران در قدرت موشکی مثال‌زدنی است و این مهم را مدیون داشتن رهبری فرزانه هستیم که با جدیت اقتدار ایران را در عرصه‌های بین‌المللی دنبال می‌کند.

وی علیرغم این موفقیت‌های چشمگیر ضعف‌هایی نیز وجود دارد، افزود: یکی از ضعف‌های موجود در اشراف اطلاعاتی است و معتقدیم اگر دقت لازم صورت می‌گرفت اتفاقاتی نظیر حادثه تروریستی اهواز و یا مجلس را شاهد نبودیم اگر در جنگ با دشمن دارای صلابت هستیم باید این مورد در همه بخش‌های جامعه نفوذ کند.

لزوم مدیریت جهادی

امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه دشمن در این چهار دهه بارها در حال توطئه و کارشکنی است و ما باید حواسمان را جمع کنیم، ابراز داشت: یکی از ضعف‌های موجود در نظارت کاربردی است چرا باید عده‌ای در بازار موبایل، سکه و ارز باعث اختلال اقتصادی شوند این درشان نظام انقلابی نیست و مردم انتظار برخورد صریح و جدی رادارند.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند که تا جان در بدن دارم نخواهم گذاشت جریان غرب‌گرا به‌سوی غرب هدایت شود که دراین‌بین مهم‌ترین تکلیف بصیرت مردم است.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین مشکل موجود نفوذ جریانات غرب‌گرا در داخل است، افزود: برای مقابله با این هجمه‌ها نیازمند مدیریت جهادی و تبعیت از مقام معظم رهبری هستیم مردم ایران شکست‌ناپذیرند و کسانی که دلشان برای دین و انقلاب می‌سوزد باید هدایت درست این مسیر را عهده‌دار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر هفته نیروی انتظامی، شلیک موشکی به مقر داعش، ضرورت تقوا و پیروی از مقام معظم رهبری از موضوعاتی بود که از تریبون نماز جمعه این هفته شاهرود مطرح شد.

کد خبر 4421280

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه علی سعیدی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز اربعین حسینی شهرکرد هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز خرم آباد یاسوج گردشگری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا  برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند.

تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه