Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مسابقات در کشور چین در حال برگزاری است.

طرفداری- تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی مقابل مالزی پیروز شد.

به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های جام جهانی بسکتبال 3 نفره که به میزبانی چین برگزار می‌شود، تیم ملی بانوان کشورمان در سومین دیدار خود امروز (جمعه) مقابل مالزی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان کشورمان بعد از برتری در 2 دیدار مقابل سریلانکا و آندورا، امروز در دیدار با مالزی با نتیجه 13 بر 12 پیروز شد.

تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی ساعاتی دیگر مقابل روسیه به میدان می‌رود. فاطمه آقازادگان، ناهیده اسدی، شیدا شجاعی و کیمیا یزدیان بازیکنان اعزامی به کاپ جهانی چین هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • کافی است انسان باشد!
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد