Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، به گزارش پایگاه خبری هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی در این برنامه ورزشی بیش از ۴۰۰ دوچرخه سوار مشهدی با  همراهی  همشهریان علاقمند مسیر میدان آزادی تا بوستان کوهسنگی را رکاب زدند.

این برنامه بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی‌، هیئت دوچرخه سواری استان، پلیس راهور،  نیروی انتظامی خراسان رضوی و شهرداری منطقه 8 مشهد صبح امروز جمعه 13 مهر با حضور انبوهی از دوچرخه سواران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد ورزشی در مراسمی در بوستان کوهسنگی با حضور فتاحی مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و دیگر مسئولان مربوط با اهدای جوایز به برگزیدگان خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی دوچرخه سواری برنامه ورزشی میدان آزادی بوستان کوهسنگی شهرداری منطقه 8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست