Web Analytics Made Easy - Statcounter


با حضور خیل عظیمی از بسیجیان اردبیل رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرو محمد رسول‌الله در ورزشگاه رضازاده اردبیل آغاز شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این رزمایش بزرگ که با حضور اقشار مختلف بسیجیان و مردم اردبیل در حالی برگزاری است، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در سخنانی با اشاره به اینکه الگوی بزرگ بسیجیان ما در دفاع از ولایت فقیه حضرت ابوالفضل‌العباس است، اظهار کرد: دشمن خیال کرده است که با اندک فشاری بر مردم ما می‌تواند این ملت را از صحنه خارج کند در حالی که نمی‌داند ما در تحریم‌های اقتصادی و جنگی فرزندان عاشورا و رمضانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار جلیل بابازاده خاطرنشان کرد: فشارهای اقتصادی اندک خللی در اراده دینی و آزادی مردم ما وارد نکرده است و امروز آنچه که سبب خشم آمریکا و ایادی وی از نظام جمهوری اسلامی ایران شده است استقامت ملت ایران در برابر تمام تحریم‌های اعمال شده از سوی آنان است.
وی بیان کرد: آمریکا و نظام استکباری خواب شکست ایران را با خود به گور خواهد برد و سیلی محکمی در هشت سال دفاع مقدس از این ملت خورده است را هرگز فراموش نخواهد کرد.
بابازاده درس‌های عاشورا را سرشار از ایستادگی و استقامت در برابر کفر و ظلم دانست و بیان کرد: مردم ما امروز با تاسی به شهدای کربلا و امام حسین (ع) سر تعظیم در برابر ظلم و ستم دشمنان فرود نمی‌آورند و شعار ما در برابر این ظالمان زمان یا حسین و یاعباس است.
در ادامه این رزمایش استاندار اردبیل نیز در سخنانی حضور مردم در این رزمایش را یادآور حضور حماسی مردم در دهه 60 در جبهه‌های جنگ دانست و اظهار کرد: ملت ما همواره پشت نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و در هر برهه‌ای چه نظامی، چه سیاسی و چه اقتصادی به این مردم نیازی بود سر از پا نشناخته و پشت نظام را خالی نکرده‌اند.
اکبر بهنامجو بسیجیان را یادگار حضرت امام و نعمتی بزرگ برای کشور برشمرد و افزود: ما باید قدردان این حضور مردم باشیم و با خدمترسانی به موقع و شایسته قدردان حضور آنان در عرصه‌های مختلف سیاسی و جهادی باشیم.
در این رزمایش که با حضور بسیجیان از سراسر استان‌های اردبیل و شهرستان‌های استان برگزار شد شرکت‌کنندگان با سردادان شعارهایی همچون ما پیرو حسینیم/ ذلت نمی‌پذیریم – هیهات من‌الذله – یا حسین/یا عباس با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری میثاقی دوباره بستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز خشم عاشورا منویات مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران هشت سال دفاع مقدس اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور