Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه صفادشت با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تهدیدهای توخالی جمهوری اسلامی به دنبال فروش تسلیحات نظامی خود به کشورهای عربی است ، افزود: امروز موقعیت ایران اسلامی در کشور و منطقه بی‌همتا است و هرگز در مقابل تجاوز و زورگویی کوتاه نخواهیم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام‌جمعه صفادشت همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت کشور و جاده‌ها به برکت تلاش شبانه‌روزی خادمان نیروی انتظامی است، نیروی انتظامی قدرتمند، ارکان اقتدار کشور است، لازمه مملکت امن نیازمند نیروی انتظامی مقتدر است. وی با اشاره به تقدیم ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی ادامه داد: مردم باید با نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت جامعه همکاری کنند، ناجا بعد از انقلاب اسلامی ایران نیز در دفاع از خاک و مرز و امنیت و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، شهید داده است.
وی در ادامه با اشاره به‌روز روستا عنوان کرد: قشر عظیمی به‌عنوان عشایر و روستایی در کشور زندگی می‌کنند که گنجینه‌های کشور به شمار می‌روند این نام‌گذاری در جهت توجه دولتمردان براى برنامه ‏ریزى و ارتقاء هدفمند توسعه روستایى در برنامه كلان پیشرفت كشور است و باید به روستاها توجه ویژه‌ای بشود تا روستاها را از انزوای سنتی بیرون آورده و با اقتصاد ملی عجین سازد تا تبعاتی جبران‌ناپذیری مانند خالى شدن روستاها از جمعیت و غیرفعال شدن روستاها به دلیل مهاجرت به شهرها  پدبد نیاید حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با اشاره به رسوایی و محکومیت آمریکا در دادگستری بین‌المللی لاهه گفت: این عزت و عظمت از برکات دین‌داری و ولایتمداری مردم ایران است، باید شاکر این قدرت‌ها و پیروزی‌ها باشیم و در مقابل دشمنان سست نشویم و بدانیم که پیروزی از آن ماست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه شاهد اقتدار و نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران هستیم، گفت: نیروهای سپاه در جواب حادثه تروریستی اهواز با موشک ،جواب دندان‌شکن دادند، بمباران بهپادها نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و بازتاب ویژه آن در رسانه‌های خارجی را شاهد بودیم.
وی بابیان اینکه ما دنبال صلح و آرامش هستیم و کسی که بخواهد این آرامش را بگیرد جواب دندان‌شکن خواهد دید، تصریح کرد: توان موشکی ایران اسلامی امروز به اوج خود رسیده است.
امام‌جمعه صفادشت با اشاره به صحنه قدرت‌نمایی بسیجیان کشور اظهار داشت: رهبری سخنان مهمی در جمع بسیجیان ایراد کردند و بیان کردند که عزت ایران و قدرت جمهوری اسلامی شکست‌ناپذیر است.
حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: آخرین راه چاره آمریکایی‌ها تحریم ملت ایران بود و این نشان از آن است که آمریکا نتوانسته به هیچ روشی در مقابل جمهوری اسلامی ایستادگی کند.  ایران با پشت سر گذاشتن تحریم‌ها سیلی دیگری به آمریکایی‌ها خواهد زد.
وی یادآور شد: مناسبت دیگر شهادت سردار شهید اسلام، حاج حسین همدانی است، این سردار بزرگ ۴۰ سال مبارزه کرد و پای انقلاب ایستاد، شهید همدانی درصحنه‌های مختلف از زندان ساواک، پس از پیروزی انقلاب در هشت سال در جنگ تحمیلی، در سپاه همدان و در سوریه به دنبال شهادت می‌دوید و سرانجام در مسیر دفاع از حرم به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان تهران ملارد صفادشت نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خلیج‌فارس نماد اقتدار کشور ماست گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش،‌ امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خلیج ‌فارس نماد اقتدار کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر از  ۶۷ روز پس از آغاز دفاع مقدس موفق شد که استیلای دریایی خود را در خلیج‌ فارس تثبیت کرده و شاهرگ‌های اقتصادی دشمن بعثی در این منطقه را قطع کند.

دریادار ایرانی اضافه کرد: با این دستاورد نیروی دریایی ارتش، اقتصاد جنگ به خوبی مدیریت شد و بنادر اصلی ما همچون بندر امام، بندر بوشهر و ترمینال نفتی خارک در امنیت کاملی که توسط نیروی دریایی تامین شده بود، فعالیت کردند و در نهایت منجر به پیروزی های شیرینی شد که نیروهای مسلح به مردم هدیه دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی‌های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره در حال پیروزی و طی کردن پله‌های اقتدار بوده‌اند؛ جدیدترین این پیروزی‌ها عملیات «وعده صادق» بود.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خلیج‌ فارس و اسکورت نفتکش‌های ایرانی اظهار کرد: خلیج‌ فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس را انجام می‌دهیم.

امیر دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان