Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛هیئت ووشو استان قم بعد از تغییر و تحولات اسفند ماه که منجر به انتخاب جواد محمدزاده رئیس سابق و موفق هیئت‌ ورزش‌های رزمی به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی شد، با اجرای برنامه‌های متنوع در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

این هیئت ورزشی که سبک‌های متعددی زیر مجموعه خود دارد و در دو بخش تالو و ساندای آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی فعال است، در نخستین سال دوره چهار ساله خود نخستین دوره مسابقات لیگ ووشو بانوان باشگاه‌های قم را برنامه‌ریزی و برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبانی مسابقات لیگ ووشو بانوان قم را خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم بر عهده داشت و بعد از چندین هفته رقابت، دیدارهای هفته پایانی بین ۱۱۰ بانوی ووشوکار در دو بخش تالو و ساندا برگزار شد تا تیم‌های برتر این فصل معرفی و تجلیل شوند.

شرکت کنندگان در این لیگ برای کسب عناوین برتر در چهار رده‌ سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام در بخش ساندا، تیم بانوان اسطوره روی سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم فریاد در مکان دوم ایستاد و تیم امید به مقام سوم بسنده کرد.

عنوان قهرمانی مسابقات بخش تالو یا اجرای فرم نخستین دوره مسابقات لیگ ووشو بانوان باشگاه‌های قم در سال 1397 نیز به تیم ماه و ستاره اختصاص یافت، در شرایطی که باشگاه مریم سکوی نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و مقام سوم به باشگاه ولی‌عصر تعلق گرفت و در پایان به تیم‌های برتر کاپ، مدال و احکام قهرمانی اهدا شد.

مسابقات ووشو انتخابی برای شناخت ترکیب تیم نوجوانان اعزامی قم به المپیاد استعدادیابی نخبگان کشور روز جمعه بیستم مهر ماه به میزبانی خانه ووشو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع:فارس

برگزاری نخستين دوره مسابقات باشگاهی ليگ ووشو بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ووشو ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد