Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@02:21:59 GMT

امام جمعه موقت شیراز: بازاریان انصاف را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۳۶۵۸

امام جمعه موقت شیراز: بازاریان انصاف را رعایت کنند

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود گفت: بازاریان، در فروش اجناس انصاف را رعایت کرده تا به مردم فشار وارد نشود. ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام مرادی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شیراز، به موضوع احتکار و گرانی کالا‌ها اشاره و اظهار داشت: از تلاش  قضات، تعزیرات و نیروی انتظامی و امنیتی قدردانی کرده و معتقدیم ، این مردم هستند که باید نام احتکار کنندگان را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شراز بیان کرد: آرامش و رفاه نسبی برای همه در سایه امنیت شکل می‌گیرد و این امنیت را مدیون تلاش نیرو‌های مسلح به خصوص نیروی انتظامی هستیم.

مرادی همچنین به اقتدار بین‌المللی ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: : براساس آمار موجود ایران در حوزه موشکی ششمین کشور دنیا و در حوزه موشک نقطه زن، مقام نخست را در جهان دارد و  دشمنان داخل و خارج بدانند که خاکریز‌های ایران امروز در مرز‌های ایران نیست بلکه در مدیترانه و مرز اسرائیل قرار دارد.

وی به شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: در شش هفته اخیر آمریکای جنایت کار ١ شکست را در بحث‌های دیوان لاهه، قیمت نفت، مسائل افغانستان و پاکستان، ارتباط با عربستان سعودی و مالزی متحمل شده است.

امام جمعه موقت شیراز به هفته نیروی انتظامی اشاره وبا بیان اینکه رمز موفقیت پلیس دیانت، اقتدار و هوش یاری در برابر توطئه‌ها است، افزود: اتکاء به خدا، اتصال به مردم، سخت‌کوشی، مجاهدت و اعتماد به نفس زمینه اقتدار پلیس است.

مرادی از تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران پرتلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شبانه‌روز به جامعه خدمت می‌کنند، اجتماعی قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان گفت: به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم، در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رژه نیروهای مسلح در همدان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خود نقشه شوم دشمنان برای منحل کردن ارتش را بر هم زد و امام راحل، ارتش را شجره طیبه خواند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در موقعیت‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است و در جنگ پا به پای سایر نیروهای امنیتی جنگیده و شجاعت‌هایی را آفریده است.

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در حوزه جهاد سازندگی و خودکفایی اقدامات خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: حضور ارتش در آسمان و زمین در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار ارتش است و امروز، ارتش تحت لوای ولایت فقیه در اوج قدرت قرار گرفته است.

ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان ادامه داد: از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب ننشسته‌ایم و افتخار می‌کنیم که پا به پای دیگر نیروهای مسلح وعده صادق را به سرانجام می‌رسانیم.

مرادبکی تصریح کرد: از همین تریبون به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم و در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون، برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

کد خبر 745415

دیگر خبرها

  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود