Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:00:34 GMT

تجليل از قهرمانان ليگ ووشو بانوان قم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۳۶۶۹

تجليل از قهرمانان ليگ ووشو بانوان قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛هیئت ووشو استان قم بعد از تغییر و تحولات اسفند ماه که منجر به انتخاب جواد محمدزاده رئیس سابق و موفق هیئت‌ ورزش‌های رزمی به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی شد، با اجرای برنامه‌های متنوع در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

این هیئت ورزشی که سبک‌های متعددی زیر مجموعه خود دارد و در دو بخش تالو و ساندای آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی فعال است، در نخستین سال دوره چهار ساله خود نخستین دوره مسابقات لیگ ووشو بانوان باشگاه‌های قم را برنامه‌ریزی و برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبانی مسابقات لیگ ووشو بانوان قم را خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم بر عهده داشت و بعد از چندین هفته رقابت، دیدارهای هفته پایانی بین ۱۱۰ بانوی ووشوکار در دو بخش تالو و ساندا برگزار شد تا تیم‌های برتر این فصل معرفی و تجلیل شوند.

شرکت کنندگان در این لیگ برای کسب عناوین برتر در چهار رده‌ سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام در بخش ساندا، تیم بانوان اسطوره روی سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم فریاد در مکان دوم ایستاد و تیم امید به مقام سوم بسنده کرد.

عنوان قهرمانی مسابقات بخش تالو یا اجرای فرم نخستین دوره مسابقات لیگ ووشو بانوان باشگاه‌های قم در سال 1397 نیز به تیم ماه و ستاره اختصاص یافت، در شرایطی که باشگاه مریم سکوی نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و مقام سوم به باشگاه ولی‌عصر تعلق گرفت و در پایان به تیم‌های برتر کاپ، مدال و احکام قهرمانی اهدا شد.

مسابقات ووشو انتخابی برای شناخت ترکیب تیم نوجوانان اعزامی قم به المپیاد استعدادیابی نخبگان کشور روز جمعه بیستم مهر ماه به میزبانی خانه ووشو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع:فارس

برگزاری نخستين دوره مسابقات باشگاهی ليگ ووشو بانوان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ووشو ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات انتخابی تیم ووشو رده سنی بزرگسالان استان، در دو بخش تالو و ساندا در محل خانه ووشو برگزار شد.
نفرات برتر با تایید کمیته فنی مجوز حضور در تیم استان را کسب کردند.
اسامی دعوت شدگان به تیم ووشو بخش ساندا ابراهیم نادری، محمد جعفری، احمد رحیمی، محمد رحیمی، محمد حسین شاهوردی، محمد صادق حیدری هستند.
عرفان صفر پور، رضا ترابیان و کامران توکلی اسامی دعوت شدگان تیم ووشو بخش تالو بزرگسالان استان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود