Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@06:50:39 GMT

خطبه هاي نماز جمعه شهرهاي خراسان رضوي

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۳۷۱۶

خطبه هاي نماز جمعه شهرهاي خراسان رضوي

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- گراميداشت هفته نيروي انتظامي و تاکيد بر داشتن بصيرت و بي اعتمادي به دشمن از محورهاي خطبه هاي نماز جمعه در شهر هاي مختلف استان خراسان رضوي بود.

امام جمعه گناباد گفت: اعتماد به دشمنان در زمينه هاي مختلف نشانه بي بصيرتي افراد است و نبايد به نقشه هاي شوم دشمنان اعتماد کرد.
حجت الاسلام حسن صادقي نسب در خطبه هاي نماز جمعه گناباد افزود: برخي به دليل بي بصيرتي به جاي اينکه مطيع رهبر معظم انقلاب باشند، گوش به فرمان راديو ها و شبکه هاي ماهواره اي دشمنان داده و به دستور آنها دلار خريدند و کالا ذخيره کردند و حتي برخي براي اين منظور منازل خود را فروختند چون به آنها وعده افزايش قيمت دلار تا 300 هزار ريال داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اينک که قيمت دلار کاهش يافت و دلارهاي خريداري شده روي دستشان مانده و متضرر شده اند، همان دشمنان جو سازي مي کنند که قحطي مي شود هر چه مي توانيد مواد غذايي ذخيره کنيد و برخي تا 70 کيسه برنج ذخيره کرده اند و اينک براي جلوگيري از خراب شدن آنها دنبال قرص برنج مي گردند.
امام جمعه گناباد ادامه داد: با وجود تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمنان که با هدف جدا کردن نسل جوان از نظام اسلامي انجا مي شود، رزمايش باشکوه جوانان بسيجي برگزار شد که اين حضور گسترده جوانان در صحنه نشانه شکست نقشه هاي دشمنان است.
* امام جمعه تربت حيدريه نيز با گراميداشت هفته نيروي انتظامي به عوامل اقتدار نظام جمهوري اسلامي اشاره کرد و گفت: اتکا به خداوند، اتصال به مردم و برخورداري از حمايت مردمي و سخت کوشي، مجاهدت و آمادگي براي جانفشاني از جمله اين عوامل است.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتي در خطبه هاي نماز جمعه تربت حيدريه افزود: اعتماد به نفس و باور داشتن به توانمندي هاي خود، سازماندهي و مديريت، داشتن نظم و انظباط و نيز اتحاد و همکاري و همدلي بين تمام ارکان نظام اسلامي از جمله نيروي انتظامي با ديگر ارکان، از ديگر عوامل اقتدار نيروي انتظامي در ايران است.
* امام جمعه موقت سبزوار نيز گفت: حمله موشکي سپاه به مواضع تروريست ها در سوريه در پاسخ به حادثه تروريستي اهواز بيانگر اقتدار نظامي و دفاعي جمهوري اسلامي است.
حجت الاسلام محمد سليماني در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار افزود: پاسخ موشکي سپاه به گروههاي تروريستي به آنها و استکبار جهاني ثابت کرد ناامن کردن جمهوري اسلامي خيال باطل و واهي است.
وي با اشاره به جنگ اقتصادي و عمليات رواني دشمن اظهار داشت: دشمن در پي القاي ناکارآمدي نظام، ايجاد شکاف بين مردم و مسئولان و نااميدي ملت است که با ايمان و بصيرت مردم اين توطئه نيز نقش برآب شده است.
وي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: با تکيه بر اقتصاد مقاومتي تحريم هاي دشمن شکست مي خورد و مردم بار ديگر سيلي محکمي به آمريکا مي زند.
حجت الاسلام سليماني با گراميداشت هفته نيروي انتظامي افزود: امنيت مبناي توسعه جامعه است و آرامش و امنيت حاکم بر کشور مرهون تلاش شبانه روزي نيروي انتظامي است.
6121/ 2095/8145/7495 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی