Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکایتی دیگر از سوی همامی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

طرفداری- مسعود همامی دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی این باشگاه به AFC شکایت کرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در تلاش بودند که بدهی‌های مالی خود را به صفر برسانند که البته این طور نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه پرسپولیس تا ۹ شهریور سال جاری فرصت داشتند که این بدهی‌ها را بپردازند اما تا امروز ۱۳ مهرماه، هنوز با مسعود همامی دروازه‌بان سابق خود تسویه حساب نکردند.

این مساله باعث شد تا همامی هفته گذشته شکایت جدیدی را علیه پرسپولیس به AFC ارسال کند و به نظر می‌رسد در صورت رسیدگی نکردن به این پرونده، اتفاق تلخی برای پرسپولیس رخ خواهد داد و شاید این باشگاه فصل آینده از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود.

به نقل از فارس، این در حالی است که همامی برای پیوستن به پرسپولیس و جدایی از پیکان چکی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به این باشگاه برای دریافت رضایت‌نامه‌اش داده بود که این چک پاس نشد و همین موضوع باعث شد تا مسئولان پیکان از همامی شکایت کنند و گفته شد که به باشگاه پرسپولیس هم اعلام شده فعلا پولی به این دروازه‌بان پرداخت نشود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت؛  باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.
گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.
این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار