Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سمنان همراهی با پلیس را فاکتور موفقیت در تأمین امنیت دانست و گفت: در یک سال ۳۱۶ هزار مورد تماس تلفنی در مرکز پاسخگویی نیروی انتظامی استان سمنان ثبت‌شده که از این میزان ۶۰ درصد یا ۲۰۰ هزار مورد عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،سردار روح الامین قاسمی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان، با تاکید بر این که نیروی انتظامی عهده دار صیانت از ضروری ترین و زیربنایی ترین نیاز اجتماعی یعنی نظم و امنیت است گفت:98 عنوان برنامه متنوع و مختلف در هفته گرامی داشت ناجا اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی «پلیس مقتدر، امین مردم» را شعار امسال هفته ناجا عنوان و تصریح کرد: این هفته از امروز شروع و تا پنج شنبه 19 مهر ادامه می یابد.

 

قاسمی افزود: 98 عنوان برنامه متنوع و مختلف در سطح استان در قالب هفته گرامی داشت ناجا تدارک دیده بودیم که 34 عنوان آن از جمله تجلیل از کارکنان و خانواده های آنان قبل از شروع ماه محرم و در روزهای نخست ماه شهریور برگزارشد و 64 برنامه نیز در ایام پیش رو اجرایی می شود.

 

این مسئول انتظامی تاکیدکرد: این هفته را فرصت مناسبی برای معرفی بخشی از تحولات، دستاوردها، عملکردها و برنامه های در دست اقدام پلیس می دانیم.

 

سردار قاسمی، ارائه خدمات مضاعف انتظامی به عموم مردم را از دیگر رویکردهای پلیس در هفته ناجا برشمرد و خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان پزشکی و دندان پزشکی همچنین ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم در این بخش انجام می شود.

 

وی در ادامه به تشریح برنامه های هر روز این هفته پرداخت و گفت: جمعه نخستین روز این هفته به عنوان «پلیس جامعه ایمانی، ارزش های اسلامی، رافت و مهربانی» نامگذاری شده که پیاده روی خانوادگی، حضور در نمازجمعه و ملاقات مستقیم با مردم در مصلی های نماز جمعه مهمترین برنامه های این روز می باشد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان «پلیس، انضباط، اقتدار، امنیت پایدار» را نام دومین روز هفته ناجا عنوان و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و آغاز به کار شهرک ترافیکی را مهمترین برنامه های این هفته اعلام کرد.

 

به گفته سردار قاسمی، سومین روز هفته ناجا «پلیس، حرفه ای گرایی، تخصص، کارآمدی» است که همایش ورزش همگانی پلیس و مردم و اهدای خون توسط کارکنان انتظامی در این روز به مرحله اجرادرمی آید.

 

وی« پلیس، آموزش همگانی، مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی» سومین روز هفته  ناجا اعلام کردو افزود: ارائه خدمات مشاوره ای به اقشار مختلف مردم و برگزاری همایش بازی های بومی محلی، برنامه های شاخص این روز می باشد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان، برگزاری همایش طلایه داران امنیت، جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم و همایش پلیس و اصناف را از مهمترین برنامه های روز هفته ناجا با عنوان «پلیس، خدمتگزاری، پاسخگویی و امانتداری» اعلام کرد.

 

سردارقاسمی از افتتاح پروژه های عمرانی نیروی انتظامی در سطح استان سمنان در ششمین روز هفته ناجا با عنوان «پلیس، دانش بنیانی، پژوهش محوری، روزآمدی» خبرداد.

 

وی «پلیس، حماسه حسینی(علیه السلام)، ولایت مداری، ایثار و شهادت»را روز پایانی هفته ناجا برشمرد و اضافه کرد: در این روز ماموران پلیس با حضور در مزار شهدای والامقام استان و عطرافشانی و گلباران مرقد مطهر شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید بیعت می کنند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از جدیت ناجا در پیگیری پرونده‌های حوزه مجازی در این استان خبر داد و گفت: طی یک سال اخیر ۳۰۰ نفر در رابطه با پرونده‌های سایبری دستگیرشده‌اند.

 

وی بیان کرد: طی این مدت شاخص‌های مختلف امنیتی و انتظامی خوشبختانه رشد خوبی داشته‌اند که البته این امر در کنار عملکرد پلیس، به فرهنگ‌سازی، آموزش و همچنین تعامل مردم با ناجا نیز بازمی‌گردد که برای مثال می‌توان به دستگیری ۳۰۰ نفر در حوزه فضای مجازی و سایبری اشاره کرد.

 

سردار قاسمی با اشاره به جدیت پلیس در رابطه با جرائم سایبری و فضای مجازی، افزود: ناجا همواره در برخورد با چنین جرائمی که با آبروی افراد درگیر است، جدیت خوبی دارد و پی‌جویی ۱۰۰ درصد پرونده‌های تشکیل‌شده در این حوزه یکی از اولویت‌های ناجا در استان سمنان است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه به مقابله با قاچاق مواد مخدر نیز اشاره کرد و بابیان اینکه این استان بن‌بست قاچاقچیان محسوب می‌شود، افزود: ۷۷۳ نفر در رابطه با قاچاق کالا در یک سال گذشته در استان سمنان دستگیر شدند و مقادیر زیادی مواد مخدر نیز کشف‌شده است که این نشان از اقتدار پلیس درباره مقابله با مواد مخدر دارد.

 

وی استان سمنان رامکانی ناامن برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ دانست و گفت: کشف چهار هزار و ۵۰۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال گذشته تنها گوشه‌ای فعالیت‌های پلیس در رابطه به قاچاق مواد است.

 

سردار قاسمی افزود: سرقت از منزل و احشام نیز در یک سال گذشته در استان سمنان ۱۱ درصد کاهش‌یافته و ما معتقد هستیم که با تعامل بیشتر مردم با پلیس و همچنین رعایت موارد ایمنی می‌توانیم شاهد کاهش چشم‌گیر سرقت در این استان باشیم.

 

وی از تلاش ناجا برای کاهش تصادفات رانندگی نیز خبر داد و بیان کرد: میزان حوادث رانندگی درون‌شهری و برون‌شهری در استان سمنان طی بازه زمانی مهرماه۹۶ تا مهرماه امسال، ۲۰ درصد کاهش‌یافته است.

 

وی همچنین از تلاش برای جلوگیری از احتکار خبر داد و گفت: پلیس به تمام مواردی که مردم درباره احتکار گزارش کنند، رسیدگی خواهد کرد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع رزمایش اقتدار عاشورایی اردبیل شیراز بندرعباس رزمایش محمد رسول الله شعر آئینی امام سجاد ع اربعین حسینی اینفوگرافی فرمانده انتظامی استان سمنان کاهش تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • پلیس آمریکا: سرکوب تحصن دانشگاه کالیفرنیا ضروری است
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند