Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال خوزستان معتقد است کادرفنی این تیم هیچ نقشی در دو شکست سنگین اخیر نداشته اند.

طرفداری- تیم استقلال خوزستان، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، با نتیجه پر گل 5-2 مقابل صنعت نفت آبادان متحمل شکست شد.

به نقل از فارس، امیر سلطانی، در مورد شکست تیمش در جام حذفی گفت:

متأسفانه یکسری افراد با اهداف خاص با حضور در ورزشگاه تحرکاتی دارند که باعث بر هم خوردن تمرکز اعضای تیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هیچ عنوان داریوش یزدی سرمربی و بازیکنان تیم مسئول شکست نیستند.اگر هم کسی در این باخت مقصر باشد مدیریت باشگاه است که نتوانسته محیطی آرام برای تمرین تیم فراهم کند. 

وی افزود:

متأسفانه چند نفر با حضور در تمرینات ما باعث ایجاد مشکل و بر هم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود و باید با آنها برخورد لازم صورت بگیرد. هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان و کادر فنی ما کم نشد آنها تلاش خود را می‌کنند اما این مشکلاتی که این تعداد هواداران به وجود آوردند در این امر مؤثر بود. ما با ارگان‌های امنیتی استان‌ هماهنگ کردیم و با توجه به حساسیتی که وجود دارد قطعاً با این افراد برخورد می‌شود تا دیگر چنین تحرکاتی را انجام ندهند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شود تمرینات تیم را پشت درهای بسته برگزار کرد تا این افراد ایجاد مشکل نکنند، خاطرنشان کرد:

متأسفانه این افراد 4، 5 نفر بیشتر نیستند و نباید چنین اتفاقاتی صورت بگیرد ما به سازمان لیگ هم اعلام کردیم نه هوادار و نه کانون هواداران داریم ما در تیم‌مان بوق‌چی نداریم و فقط هر کسی که هوادار تیم است می‌تواند در ورزشگاه حضور پیدا کند و ما در خدمت آنها خواهیم بود اما یکسری افراد به دنبال منافع خود هستند که ما به آنها اجازه این کار را نمی‌دهیم. ما هیچ تشکیلاتی به عنوان کانون هواداران یا بوق‌چی نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که داریوش یزدی اعلام کرده برخی مربیان بیکار در ایران این افراد را تحریک می‌کنند، گفت:

متأسفانه یک عده این افراد را شارژ می‌کنند و آنها معمولاً یکی، دو روز قبل از بازی به محل تمرین می‌آیند و حاشیه‌سازی می‌کنند. 

سلطانی در مورد اینکه آیا کادر فنی همچنان مورد حمایت مدیریت باشگاه است، عنوان کرد:

ما از کادر فنی به طور کامل حمایت می‌کنیم اگر قبل از این حمایت صد درصد داشتیم از این پس حمایت ما 2 برابر خواهد شد. همان‌طور که گفتم هیچ مشکلی از طرف کادر فنی وجود ندارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد داور در بازی روز گذشته رضایت دارند، گفت:

چه باید بگویم مگر می‌شود در یک مسابقه سه پنالتی به سود یک تیم اعلام شود، فکر نمی‌کنم این اتفاق در فوتبال سابقه داشته باشد یا اینکه آخرین بار شاید سال‌ها قبل چنین اتفاقی صورت گرفته باشد. متأسفانه در دو مسابقه گذشته با پنالتی‌های بی‌مورد شاکله تیم ما را بر هم زده‌اند، تیم ما مقابل نفت آبادان به آن خوبی بازی می‌کرد و روند رو به جلو داشت اما با دو تصمیم اشتباه شرایط را بر هم زدند. تیم ما یک الگوی کم هزینه و کم مصرف است ما 5 بازیکن در این مدت به تیم امید دادیم و شاید به ضرر خیلی از افراد است که یک تیم 3 میلیاردی بهتر از تیم‌هایی که 30 میلیارد هزینه کردند بازی می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها بعد از برد شیرین شب گذشته مقابل ذوب آهن امروز با تصمیم کادر فنی در کمپ ناصر حجازی حضور پیدا کردند و به ریکاوری پرداختند.

به گزارش ورزش سه، بازیکنانی که دیروز به عنوان یار فیکس به میدان رفته بودند ریکاوری کردند از سایر نفرات زیر نظر کادر فنی تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

با تصمیم جواد نکونام بازیکنان یک روز استراحت را پشت سر می‌گذارند و بعد از تعطیلی تمرین روزه چهارشنبه از پنجشنبه دور جدید تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

استقلال روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود و با توجه به شرایط جدول جواد نکونام و شاگردانش امیدوارند تا بتوانند با انجام یک بازی خوب مقابل فولاد سه امتیاز دیگر را به دست آورند و در مسیر قهرمانی گام بردارند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904050

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • ارتقای سطح جسمی و روحی بانوان سالمند با اجرای طرح ملی«بانو توانا»
  • اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم