Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:19:29 GMT

دستگیری سارقان مسلح در بیجار

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۴۲۳۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، فرمانده‌ی نیروی انتظامی شهرستان بیجار گفت:: این سارقین با پوشش صورت ساعت ده شب با استفاده از اسلحه و همچنین بستن دست و پای خانواده بیجاری و تهدید آن‌ها مقادیری طلا سرقت و از محل متواری شده بودند .
سرهنگ بهاری افزود: بواسطه تماس تلفنی یکی از همسایگان با ۱۱۰، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با اقدام به موقع پلیس، سارقین مسلح در یکی از شهر‌های مرکز کشور دستگیر و اقلام مسروقه بهمراه اسلحه‌ی استفاده شده در سرقت کشف و این ۲ سارق مسلح به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سارقان دستگیری بیجار طلا مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی آزادی ظهر دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه با یک دستگاه موتورسیکلت و زورگیری از دو شهروند در یکی از محلات شهر سنندج، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی سارقان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی کمتر از ۱۰ ساعت ۲ سارق زور گیر را در مخفیگاه خود زمین گیر کردند، گفت: در این راستا نیز یک قبضه سلاح جنگی و اموال سرقتی از آنان کشف و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سردار آزادی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی مردم، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6058147

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • دستگیری سارقان آجیل و خشکبار
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند
  • دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت