Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:58:20 GMT

هافبک سپاهان امیدوار به بازگشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۴۵۱۷

هافبک سپاهان امیدوار به بازگشت (عکس)

جلال علی محمدی پس از دربی اصفهان در هیچ یک از مسابقات سپاهان از سوی امیرقلعه نویی مورد استفاده قرار نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، علی محمدی پس از دربی اصفهان و علیرغم اینکه در زمین مسابقات حضور پیدا کرده بود، به نشانه اعتراض به کم بازی کردن، خواستار خروج از تیم شد؛ اعتراضی که با عدم حضور یک هفته ای در تمرینات و از دست دادن دیدار برابر تراکتورسازی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هافبک که فصل قبل علیرغم حال و روز نامساعد سپاهان، نمایش های خوبی داشت، پیش از دیدار برابر ذوب آهن، در مقابل پیکان هم برای تیمش به میدان رفته بود ولی از زمانی که به دقایق حضورش در بازی ها اعتراض کرده، هنوز توسط امیرقلعه نویی به بازی فرستاده نشده است.

 


علی محمدی اما این روزها تلاش خود را به کار گرفته تا بار دیگر فرصتی از سوی سرمربی سپاهان به او داده شود؛ فرصتی که شاید در مقابل نساجی مازندران باشد و این بازیکن بتواند با نشان دادن توانایی های خود بار دیگر به لیست نفراتی که برای حضور در زمین مد نظر قلعه نویی هستند باز گردد.


باید به این نکته هم اشاره کرد که امیرقلعه نویی در خط میانی با ترافیک مواجه شده و باید از میان بختیار رحمانی، سجاد شهباززاده، ولادیمیر کومان، محمد کریمی، جلال علی محمدی، حامد بحیرایی و میلاد سرلک تنها دو بازیکن را انتخاب کند. 

 


در صورتی که مهدی کیانی را بازیکن فیکس و بدون تغییر ترکیب سپاهان بدانیم، به این لیست رسول نویدکیا را هم اضافه کنید تا ببینید امیرقلعه نویی چه گزینه های متفاوتی در خط میانی خود در اختیار دارد.

 

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته ۲۹ فصل گذشته شبی خاص در اصفهان بود، سپاهان در نقش‌جهان با ۵ گل پیکان را شکست داده بود و در میان شادی هواداران اصفهانی میگوئل تکسیرا با لبخند همیشگی خود از هواداران سپاهان خداحافظی کرد تا به کادر فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا اضافه شود. هر چند باشگاه سپاهان در اول تیرماه رسما جدایی تکسیرا از سپاهان را اعلام کرد، اما ورزش سه چهل روز پیش از این اعلام رسمی خبر جدایی تکسیرا از سپاهان را منتشر کرده بود.

تکسیرا که پیش از حضور در سپاهان در تیم‌های تراکتور و ذوب آهن دستیار امیر قلعه‌نویی بود، در پنج سال حضور خود در کادر فنی سپاهان با امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس همکاری کرد تا تبدیل به عضو ثابت کادر فنی سپاهان شود.

حضور مداوم تکسیرا در سپاهان و همکاری با سه سرمربی او را تبدیل به مغز متفکر نیمکت سپاهان کرده بود و نبود او روی نیمکت این تیم از زمستان سال گذشته که نتایج عجیب و دور از انتظار سپاهان آغاز شد، به شدت احساس می‌شد.

پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا، تکسیرا نیز از این تیم جدا شد و در آخرین روز‌های فروردین و پیش از دیدار سپاهان و ذوب آهن به تیم سابق خود بازگشت.

پس از بازگشت تکسیرا به سپاهان این تیم در دو دیدار خود مقابل ذوب آهن و ملوان به برتری رسیده تا به میزان زیادی از روز‌های بد و عجیب خود فاصله بگیرد. تکسیرا که ۸ سال در فوتبال ایران حضور داشته، شناخت خوبی از تیم‌های ایرانی دارد و به نظر می‌رسد بازگشت دوباره او به سپاهان تاثیر مثبتی بر روند تاکتیکی این تیم داشته است.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات