Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- با حضور شهردار تهران، بلوار شهرداری در منطقه 2 تهران به نام قیصر امین ‌پور تغییر نام داد و سردیس قیصر در این بلوار نصب شد.

به گزارش ایرنا، شهردار تهران روز جمعه در جریان برنامه تهران گردی که به همراه احمد مسجد جامعی و محمدجواد حق شناس از اعضای شورای شهر تهران انجام شد، اظهار داشت: قیصر هم شاعر ایران و هم شاعر انقلاب بود و دارای جایگاه رفیع در جامعه هنری و کشوراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد علی افشانی افزود: همواره معتقد بودم که باید مجموعه ای در خور شان ایشان در تهران داشته باشیم و میدانی که در گذشته به نام وی نامگذاری شده بود در شان ایشان نبود.
وی عنوان کرد: بنابراین تصمیم گرفته شد که بلوار شهرداری در منطقه 2 از بلوار دریا تا یادگار امام و چهار راه آن به نام قیصر نامگذاری شود.
شهردار تهران یادآور شد: بلوار شهرداری با تصویب طرح دو فوریتی در شورای شهر تغییر نام یافت.
چندی پیش میدان قیصر امین پور در منطقه 2 شهرداری تهران از سوی شهرداری تخریب شده بود که این موضوع موجب تذکر اعضای شورای شهر و در نتیجه تصویب لایحه دو فوریتی تغییر نام بلوار شهرداری به قیصر امین پور شد.
تهران/7244/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بلوار شهرداري قيصر امين پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است