Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیاولو مذاکرات را برای جذب پاکوئتا آغاز کرده است. 

طرفداری- با ورود لئوناردو به میلان، توجه روسونری به فوتبال برزیل هم بیشتر شده است.

به گزارش آنتونیو ویتیلو از میلان نیوز، لئوناردو طی ساعات اخیر با نمایندگان لوکاس پاکوئتا ملاقات کرده و این هافبک 21 ساله می تواند در ژانویه به یکی از خریدهای روسونری تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکوئتا تا سال 2020 با فلامینگو قرارداد دارد و یکی از بازیکنانی است که توجه تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پریرا، فرزند شیمبا، مهاجم برزیلی نام‌آشنای فولاد خوزستان در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لوکاس که خودش هم فوتبالیست توانمندی است، همواره در کنار پدرش در اهواز دیده می‌شود و در تمرینات و مسابقات فولاد هم حضوری فعال دارد.

فرزند شیمبا در جریان بازی چند هفته قبل فولاد مقابل سپاهان دوست داشت در عکس تیمی فولادی‌ها قبل از بازی حضور داشته باشد اما ناظر بازی این اجازه را به او نداد تا با چشمانی اشکبار به سمت سکوها برود. اتفاقی که جر و بحث شیمبا با ناظر مسابقه را نیز در پی داشت.

حالا با گذشت مدتی لوکاس فرزند شیمبا به این آرزوی خود رسید؛ در جریان بازی گذشته فولاد مقابل تراکتور لوکاس برای ثانیه‌هایی از سکو به کنار زمین آمد و در عکس تیمی فولادی‌ها مهمان اعضای تیم شد. او بعد از گرفتن عکس همراه با 11 بازیکن منتخب ویسی برای بازی با تراکتور سریعا زمین را ترک کرد و به روی سکوهای ورزشگاه فولاد رفت.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر: رافائل لیائو به انتقال به اینتر نزدیک بود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد
  • تلاش جدید تیک‌تاک برای حفظ بقا
  • هت تریک لوکاس مورا در آمسترادم و راهیابی تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا (8 می 2019) / فیلم
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز