Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@16:46:58 GMT

مدل‌های لباس سرهمی زمستانی نوزاد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۶۲۹۷

مدل‌های لباس سرهمی زمستانی نوزاد

از آنجایی که کودک در دوران نوزادی روز به روز سایز عوض می‌کند، اکثر والدین تصور می‌کنند که صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید لباس نوزادی ممکن است یک سرمایه گذاری بزرگ و ناموفق باشد. خرید لباس نوزادی یک موضوع بسیار گیج کننده است و بسیاری از والدین سوالات زیادی دارند. در ادامه ابتدا به این سوالات پاسخ می‌دهیم، سپس مدل‌های دخترانه و پسرانه لباس سرهمی نوزاد را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سوالات رایج در مورد لباس نوزادی
۱. آیا باید لباس‌های نوزاد را پس از خرید و قبل از پوشاندن به کودک بشویید؟
بله، شما باید لباس‌های جدید نوزاد را در آب گرم بشویید تا جرم‌ها را از بین ببرید و از عفونت جلوگیری کنید. شما نمی‌دانید چگونه لباس‌ها تهیه و تولید می‌شوند یا چه مواد شیمیایی ممکن است بر روی آن‌ها باشد. لباس همچنین می‌تواند حاوی آلرژی باشد که می‌تواند پوست کودک را تحریک کند. اطمینان حاصل کنید که آب به اندازه کافی برای کشتن میکروب‌ها گرم است (۱۶۰ درجه فارنهایت یا ۷۱ درجه سانتی‌گراد) همچنین، از مواد شوینده‌ای که فاقد رایحه و رنگ باشد، استفاده کنید.
۲. چه سایز لباسی باید برای نوزادم بخرم؟
بهترین پاسخ به این سوال این است که بهتر است لباس نوزاد را یک سایز بزرگتر از سایز فعلی نوزاد تهیه کنید. اکثر نوزادان به سرعت رشد می‌کنند و بعضی نوزادان جثه بزرگتری نسبت به سایر نوزادان دارند.
۳. چه لباسی برای نوزادم مناسب است؟
لباس‌های کودک باید ایمن، راحت و کارآمد باشد. آن‌ها همچنین باید به راحتی پوشیده و یا از بدن نوزاد خارج شوند، زیرا شما همیشه در حال تعویض لباس نوزاد خواهید بود. رنگ‌ها و سبک‌هایی را که دوست دارید خریداری کنید، اما در ذهن داشته باشید که ایمنی و کارآیی داشته باشند. اگر بخواهید، می‌توانید یک لباس مجلسی برای موارد خاص خریداری کنید.
در ادامه نمونه‌های بی نظیری از انواع مدل لباس سرهمی زمستانی نوزاد دختر و پسر را مشاهده خواهیم کرد.                               منبع:ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس نوزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود

گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ «شکاف کام و لب» یک نقص خلقتی است که معمولاً در دوران جنینی در طول تشکیل صورت نوزاد رخ می‌دهد. این شکاف می‌تواند از کنار کام تا لب بروز کند و در برخی موارد تا پایین گوش نیز گسترش یابد.

عبدالجلیل کلانتر هرمزی فوق تخصص جراحی پلاستیک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به قابل اصلاح بودن شکاف لب و کام اظهار کرد: این عارضه یک ناهنجاری هنگام تولد است، در کشورهای پیشرفته آمار ابتلا به آن به ازای هر ۷۰۰ نفر یه مورد است اما این آمار در کشور ما به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد مبتلا به شکاف لب است.

وی افزود: این ناهنجاری می‌تواند علل مختلفی داشته باشد که یکی از آنها ژنتیکی است که از طریق ژن منتقل می‌شود، همچنین مصرف بعضی از دارو‌های خواب‌آور، ضد تشنج و آرامبخش‌ها توسط مادر، در مدت زندگی جنینی خصوصا در سه ماه اول می‌تواند موجب این عارضه شود.

هرمزی ادامه داد: بعضی از عفونت‌های ویروسی مثل سرخک، سرخچه و اوریون می‌تواند موجب شکاف لب و کام باشد، همچنین مصرف سیگار و الکل نیز از عوامل دیگر این عارضه شناخته می‌شوند.

وی گفت: شکاف لب و کام بیش از ۱۰۰ نوع وجود دارد و بسته به عامل بیماری‌زا و میزان اثر و زمان تاثیر آن در جنین می‌تواند تنوع ایجاد کند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک گفت: اگر جنینی با این عارضه متولد شود با توجه به شدت، بیماری‌های همراه و نوع بیماری شکاف لب، درمان‌های متفاوتی تجویز می‌شود که مهم‌ترین آنها جراحی است. درمان‌های مراقبتی، روانکاوی، روانشناسی، مددکاری‌ اجتماعی، مراقبت‌های برای شیرخوردن، بهداشت و عفونت‌های زخم نیز از دیگر مراحل درمان است.

وی افزود: در صورتی که شکاف لب و کام لب پیچیده نباشد معمولا زیر ۵ ماهگی و ترجیحا ۳ تا ۴ ماهگی عمل جراحی امن و خوبی برای بیمار انجام خواهد شد که در ۹۰ درصد موارد به جراحی تکمیلی نیازی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • آکنه نوزادی چیست؟