Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:19:12 GMT

آستارا نائب قهرمان لیگ برتر کشتی گیلان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۶۵۸۵

آستارا نائب قهرمان لیگ برتر کشتی گیلان شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از نائب قهرمانی تیم کشتی شهرداری این شهر در مسابقات لیگ برتر نونهالان گیلان خبر داد.

وحید خاصی پور شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات، عصر جمعه در سالن ورزشی شهدای واجارگاه رودسر برگزار شد و تیم های آستانه اشرفیه، شهرداری آستارا و منتخب انزلی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد نونهالان از بهمن ماه سال گذشته با شرکت 10 تیم در قالب دو گروه آغاز شد و تیم کشتی شهرداری آستارا با سرپرستی فردین فرضی نژاد و مربیگری علی ابراهیم پور و حامد شیخ وردی پور مقام دوم این مسابقات را کسب کرد.
وی بیان کرد: فرید فرهنگی، امیر محمد نعمتی، ابراهیم خودکار، فرهان کامرانی، ابوالفضل اسرافیل زاده، نوید پیشه گر، رامتین بندر نشین، رامتین دقیقی، امیر شاهین درویشعلی، محمد جواد شجاع، رضا چراغیان و کامران توپچی کشتی گیران تیم شهرداری آستارا بودند.
اهدای کاپ و مدال قهرمانی به تیم های برتر از بخش های دیگر آئین اختتامیه مسابقات بود.
سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آستارا فعالیت می کنند.

** ازدواج موفق در آستارا آموزش داده شد
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج موفق، با شرکت حدود 50نفر در مدرسه سرباز و دهیاری روستای عباس آباد این شهرستان خبر داد.
وحید خاصی پور گفت: این دوره آموزشی به مدت سه روز با مشارکت سازمان مردم نهاد بانوان خلاق جوان آستارا برگزار شد و معیارهای شناخت همسر و مهارت های زندگی از بخش های متنوع این کارگاه بود.
وی افزود: شش سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره ورزش و جوانان آستارا فعالیت می کنند و این شهرستان از نظر تعداد سمن، بعد از رشت رتبه دوم گیلان را دارد و کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف، جشنواره های بومی و محلی و پاکسازی طبیعت جزو برنامه های آنها در سال جاری است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات كشتي ليگ برتر گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر سپاسی از سد شهرداری آستارا گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، در هفته بیست و چهارم،رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشورتیم فجر شهید سپاسی با با نتیجه ۲ بر یک مقابل شهرداری آستارا  پیروز شد.
 با پایان یافتن هفته بیست و چهارم، خیبر خرم آباد با ۵۲ امتیاز در صدر جدول جای گرفت، تیم چادر ملو با ۵۱ امتیاز در جای دوم ایستاد و فجر شهید سپاسی هم با ۴۸ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم پارس جنوبی جم با ۳۱ امتیاز دررده دهم قرار گرفت و تیم شهر راز هم با ۲۷ امتیاز سیزدهم شد.
در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و چهارم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.
هم اینک تیم‌های دریا بابل، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

دیگر خبرها

  • آرش برهانی از هدایت شهرداری آستارا استعفا کرد
  • فجر سپاسی از سد شهرداری آستارا گذشت
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران شدند
  • پاداش نقدی اتحادیه جهانی به پادشاه کشتی
  • پیمان بیابانی قهرمان وزن المپیکی کشتی کانادا شد
  • یک اتفاق تلخ برای آقای قهرمان؛ میثم دلخانی از طلای جهان دور و دورتر شد
  • کانون بسیج هنرمندان آستارا در گیلان برتر شناخته شد