Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:32:39 GMT

دیدار شاعرانه تارتار و مهاجری در جم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۶۸۴۲

سرمربیان پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز یک شب قبل از دیدار حساس تیم هایشان در جام حذفی با هم دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، یک شب قبل از دیدار پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مهدی تارتار و رضا مهاجری برخورد جالبی با هم داشتند.


جمعه شب رضا مهاجری قبل از حضور در نشست خبری با حضور در ورزشگاه تختی جم برای بازدید از چمن اقدام کرد که در همین حین مهدی تارتار را در حین تمرین دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجری و تارتار که دوستی نزدیکی نیز دارد، در حالی که پرژکتورهای ورزشگاه تقریبا خاموش بود و البته زمین نیز آبیاری می شد زیر آب پاش های زمین چمن با هم دیدار گرمی داشتند و خوش و بش کردند.


در این تقابل رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی از آب و هوای خوب شهر جم تمجید کرد و تارتار بابت حضور در این شهر و کار کردن در پارس جنوبی ابراز خرسندی کرد.

 

 

پارس جنوبی جم مهدی تارتار ماشین سازی تبریز رضا مهاجری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم مهدی تارتار ماشین سازی تبریز رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، البته این آمار برای چهار تیم مدعی بالای جدول چندان اهمیتی ندارد چرا که آنها معمولا تغییرات محدودی از نظر امتیازی نسبت به فصل گذشته خود دارند اما برای تیم‌های دیگر، این مولفه جذابی است که پیشرفت آنها را نشان می‌دهد.

ملوان این فصل با هدایت مهدی تارتار توانسته 39 امتیاز کسب کند و در رتبه پنجم قرار بگیرد. این در حالی است که آنها فصل گذشته با 24 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول جای داشتند و از این نظر رکوردی عجیب و غریب را ثبت کرده‌اند.

جالب اینکه ملوان در ابتدای فصل تنها چهار بازیکن تحت قرارداد داشت و به عنوان آخرین تیم در پنجره تابستانی بسته شد اما به هر حال با سرمربیگری تارتار و بازیکنان موردنظر او، توانسته به رقابت سهمیه آسیایی هم برسد.

نکته مهم اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری را کسب کرده‌اند اما عموم تیم‌ها نسبت به موقعیت کنونی خود در لیگ بیست و دوم کمتر امتیاز گرفته‌اند.

در این بین سوژه جالب تیم تراکتور است که نسبت به فصل گذشته یک امتیاز کمتر کسب کرده اما توانسته جایگاه خود را یک رتبه بالا بکشد و در رتبه چهارم قرار بگیرد.

شاگردان مهدی تارتار حالا برای حفظ پیشرفت 15 امتیازی خود که آنها را صدرنشین تغییر امتیاز در این فصل کرده، باید حداقل یک بازی دیگر را با برد پشت سر بگذارند اما بعید است که جاه‌طلبی آنها به تنها کسب سه امتیاز تا پایان فصل رضایت بدهد.

دیگر خبرها

  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب