Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:سخنگوی وزارت خارجه به گستاخی اخیر رییس رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، بهرام قاسمی درباره گستاخی رئیس رژیم صهیونیستی نسبت به مردم ایران اظهار کرد: سران کج‌اندیش، بدخوی و اهریمن‌صفت صهیونیستی که تاکنون تلاش می‌کردند با فریب، نیرنگ و ریاکاری خاص خود و در ادامه سیاست‌های تبلیغی مزورانه از نوع صهیونیستی آن مردم ایران را از حکومت برخاسته از همان مردم جدا کنند، عنان اختیار سخن از کف داده و این بار با وقاحت و خیره‌سری و صراحت افزون‌تر و با توهینی بی‌شرمانه، ضمیر اهریمنی ضد ایرانی خود را آشکار کردند و باز هم نشان دادند که چگونه با موجودیت و واقعیتی به نام ایران و ایرانیان در تضاد و تعارض‌اند و در نفرتی زهرآگین و بی‌پایان می‌سوزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیپلمات ارشد در ادامه مصاحبه با العلام تاکید کرد: بی‌شرمانه‌تر آن که سران رژیمی که «درندگی، تجاوز، حقارت، موذی‌گری، نیرنگ و حیله‌گری» از خصایص بارز آنان است، ملتی کهن، دیرپای، با فرهنگ و شجاع را که ناجی قوم یهود بود، چنین خطاب و تاکید کند که باید به آنان گرسنگی داد.
قاسمی در پایان افزود: ملت بزرگ و فرهیخته ایران ضمن احترام به شان و حقوق پیروان دین حضرت موسی کلیم‌الله (ع) جایگاه آنان را از اقلیت فاشیست، متجاوز و افسارگسیخته حاکم بر سرزمین‌های اشغالی جدا می‌داند و این نژادپرستان خودشیفته و محروم از خرد و ادب را نسبت به عواقب آنچه از زبان بی‌نزاکت و تهی از اندیشه و تفکرشان نسبت به ملت ایران جاری می‌شود، هشدار می‌دهیم. برچسب ها: بهرام قاسمی ، رژیم صهیونیستی ، رییس رژیم صهیونیستی

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهرام قاسمی رژیم صهیونیستی رییس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان

صهیونیست‌ها در تازه‌ترین جنایت خود، با طراحی یک تله پهپادی، ساکنین غزه را به امدادرسانی یکدیگر فرامی‌خواند و در موقعیت مناسب، آنها را مورد هدف قرار می‌دهد.

سرویس جهان مشرق - رژیم صهیونیستی اخیرا از تازه‌ترین جنایت خود رونمایی کرده است. این رژیم از طریق پهپاد صدای درخواست کمک کودکان و زنان فلسطینی را پخش می‌کند و مردم عادی ساکن غزه که به قصد امدادرسانی به محل صوت شنیده شده مراجعه می‌کنند، به محض قرار گرفتن در محل و موقعیت مناسب، هدف قرار می‌دهد. اخیرا برخی تصاویر هدف قرار گرفتن مردم غزه بوسیله پهپادهای صهیونیست نیز منتشر شده است.

این روزها که رژیم صهیونیستی بابت تحمل ضربه سنگین از عملیات پهپادی - موشکی وعده صادق به شهروندان و کارمندان شهرک‌نشین دستور داده هیچگونه تصویر و فیلمبرداری از آثار اصابت موشک‌ها منتشر نشود، تنها افتخار آن، انتشار تصایر حمله پهپادی به ساکنان ‌بی‌پناه غزه در یک تله ناجوانمردانه است.

همزمان با این جنایت، اخیرا ابعاد تازه‌تری از اعدام بیماران بیمارستان شفا در غزه نیز منتشر شده که نشان ‌می‌دهد سربازان ارتش رژیم صهیونیستی پس از محصاره و کشتار بیماران و مراجعین این بیمارستان، آنها را به صورت گورهای دسته‌جمعی دفن کرده اند. در تصاویر منتشر شده از پیکر شهدا مشخص است که برخی از آنها با زیر گرفتن تانک اعدام شده‌اند.

رژیم خبیث و جنایتکار صهیونیستی این مرکز غیرنظامی را با صدها پیاده‌نظام و پشتیبانی خودروهای زرهی و تانک محاصره کرده بود!

تصاویری از اعدام بیماران بیمارستان شفا با زیرگرفتن تانک و محاصره بیمارستان با خودروهای زرهی و نظامی

با نزدیک شدن به هفت ماه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه، وزارت فلسطین اعلام کرده است تاکنون ۳۳ هزار و ۸۴۳ شهید و ۷۶ هزار و ۵۷۵ زخمی ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود
  • شورای امنیت باید ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فوراً پایان دهد/ هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • هشدار رئیسی به صهیونیست‌ها در مراسم رژه روز ارتش