Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان استوار امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز پیرامون نقص فنی هواپیمای شیراز-مسقط، اظهار داشت: این پرواز ساعت 16:20 دقیقه از شیراز به سمت مسقط تِیکاف می‌کند که یکی از موتورهای آن دچار نقص فنی می‌شود.

وی ادامه داد: این هواپیما حدود ربع ساعت پس از پرواز به فرودگاه برمی‌گردد که همه 102 نفر مسافر آن در سلامت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌ بین‌المللی شیراز مدل این هواپیما را ایرباس 320 از شرکت هواپیمایی آسمان عنوان کرد و از پرواز جایگزین شیراز-مسقط در ساعت 23 امشب خبر داد.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به شرایط رسیدگی به امور مسافران پرواز‌های باطل شده بدلیل بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های کشور، اعلام کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به هر یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار می‌دهد هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، تخصیص نیافتن جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود پرواز‌ها به مسافران جدید به دقت رصد و به هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده، مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه‌های تهران) ارجاع خواهد شد.
بر اساس این اطلاعیه طبق بررسی‌های سازمان هواپیمایی، از ابتدای بازگشایی فرودگاه‌های کشور و رفع محدودیت‌های وضع شده، برخی از شرکت‌های هواپیمایی، چارتر کنندگان پرواز، دفاتر فروش بلیت و سایت‌های فروش آنلاین به قصد انتفاع مالی از شرایط غیرمترقبه و بدون توجه به رعایت حقوق مسافران، رویه و مقررات تغییر یا ابطال غیر داوطلبانه بلیت و مغایر با بخشنامه صادره این سازمان در تاریخ ۲۶ فروردین ماه، از رسیدگی شایسته به امور مسافران خودداری کرده‌اند. همچنین با اخذ جرایم و دریافت ما به التفاوت کلاس پروازی و ... از مسافران، ضمن اضرار مالی به مسافران، موجب نارضایتی عمومی شده اند.

دیگر خبرها

  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۲۸ فروردین
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟