Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@12:00:46 GMT

احتمال ابتلای رئیس جمهور فیلیپین به سرطان

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۶۹۸۶

احتمال ابتلای رئیس جمهور فیلیپین به سرطان

به گزارش رویترز، این خبر در حالی منتشر می‌شود که در ماه‌های اخیر شایعاتی درباره خستگی‌های طولانی و مفرط دوترته و احتمال ابتلای وی به یک بیماری سخت منتشر شده بود.

رئیس جمهوری فیلیپین روز پنجشنبه در جریان یک سخنرانی در دانشگاه نظامی مانیل گفت: «باید منتظر بمانم. مایلم به شما بگویم که سرطان، سرطان است. اگر نوع سوم [بدخیم]باشد، درمانی در کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه در این مقام و نه در هیچ جای دیگر، تمایلی به ادامه رنج و عذاب ندارم.»

دوترته حدود سه هفته پیش آزمایش‌های مرتبط با سرطان دستگاه گوارشی را پشت سر گذاشته است.

معاونان رئیس جمهوری فیلیپین پیشتر شایعات مربوط به بستری شدن دوترته را رد کرده بودند. هری روکه، سخنگوی ریاست جمهوری فیلیپین صبح پنجشنبه به خبرگزاری رویترز گفته بود: «دوترته حقوقدان است و اگر مشکل سلامتی وی جدی باشد، مطابق قانون اساسی مردم را در جریان قرار خواهد داد.»

رودریگو دوترته می‌گوید بیماری او احتمالا ناشی از یک تصادف رانندگی و مصرف بالای الکل است: «اگرچه دیگر مشروب نمی‌خورم، اما پشیمانی بی‌فایده است. دیگر دیر شده است.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس جمهور فیلیپین سرطان رودریگو دوترته فیلیپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند