Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@11:18:34 GMT

گفت و شنود کیهان؛ به شرط چاقو!

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۸۲۲۸

صراط:

گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای با تیتر‌های درشت در صفحه اول خود از پیروزی ایران در دادگاه لاهه خبر داده بودند و به کیهان اعتراض کرده بودند که چرا خبر این پیروزی بزرگ را در صفحه اول خود نیاورده است!

گفتم: مثل همیشه در یک کلام چند تا دروغ گفته‌اند، اول آنکه کیهان این خبر را در صفحه اول خود آورده بود و دوم این‌که حکم دادگاه لاهه ضمانت اجرایی ندارد بنابراین چه پیروزی بزرگی است؟!

گفت:  ولی همه آن‌ها تیتر زده بودند؛ رای ممتاز دادگاه لاهه به نفع ایران! دیوان لاهه، آمریکا را ملزم به رفع تحریم‌ها کرد! پیروزی دوباره در لاهه! پیروزی تاریخی ایران مقابل آمریکا! و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

گفتم: روزنامه سازندگی که با تیتر درشت و تمام‌صفحه نوشته بود؛ «تعلیق تحریم‌های آمریکا» و خودش هم از قول وکیل حقوقی ایران در دادگاه لاهه نوشته بود، این حکم ضمانت اجرایی ندارد، توقعات مردم را از این حکم بالا نبرید!

گفت: وقتی این حکم ضمانت اجرایی ندارد، پس چرا این‌همه جار‌و‌جنجال راه انداخته و شیپور پیروزی زده‌اند؟!

گفتم: از یارو پرسیدند؛ چه کاره‌ای؟ گفت؛ بادکنک می‌فروشم. گفتند؛ درآمدش خوب است؟ گفت؛ نه! پرسیدند؛ چرا؟ گفت؛ بادکنک‌ها را به شرط چاقو می‌فروشم!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کیهان لاهه روزنامه ها صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟

روزنامه کیهان از وضعیت پوشش دانشجویان در دانشگاه‌ها انتقاد کرد!

این روزنامه نوشت: بسیاری از دانشگاه‌های جهان حتی در آمریکا و اروپا در مورد نوع پوشش و آرایش دانشجویان قوانین سختگیرانه وضع کرده و آن‌ها را از پوشیدن لباس‌های نامتعارف و محرک یا آرایش و استفاده از وسایل زینتی غیرمعمول و حتی رفتار‌های نامتناسب با شأن دانشجویی به شدت منع نموده و بعضاً دانشجویانی که قوانین مذکور را رعایت نکنند، اخراج می‌کنند. چرا در کشور ما مسئولان ذی‌ربط تاکنون قوانین لازم در این زمینه را اجرا نمی‌کنند؟

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ آب شد!
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود