Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:47:11 GMT

کريمي: دنبال بهانه جويي نيستيم

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۸۵۳۹

کريمي: دنبال بهانه جويي نيستيم

خبرگزاري آريا - پرتاب گر بانوي کاروان ايران در بازي هاي پاراآسيايي 2018 جاکارتا مي گويد براي بهترين مدال ممکن با تمام وجودش در روز مسابقه مي جنگد.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از جاکارتا، فائزه کريمي يکي از قهرمانان سرشناس کشورمان در رشته دو و ميداني، ماده پرتاب نيزه است.
اين ورزشکار بانو که شانس کسب مدال در کاروان خودباوري و اميد را داراست، در مورد مسابقه اش گفت: من در پرتاب نيزه کلاس F34 با رقباي خودم مي جنگم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه ام روز نوزدهم مهرماه و از ساعت 19 و 30 دقيقه آغاز خواهد شد.
کريمي که بايد براي کسب مدال در همين کلاس با هموطن خود يعني فرشته مرادي مقدم مسابقه بدهد، در ادامه افزود: مهم اين است که براي کاروان ايران موفقيت جديدي کسب کنيم. به خاطر کلاس بندي ها، من و خانم مرادي مقدم در يک ساعت مسابقه خواهيم داد اما هر کدام مان فقط با انگيزه کسب مدال وارد رقابت ها مي جنگيم و در پي کسب يک افتخار ديگر براي کشور عزيزمان هستيم. فدراسيون جانبازان و معلولين و همچنين کميته پارالمپيک براي رساندن ورزشکاران به بهترين شرايط، تلاش زيادي داشتند و ما وظيفه داريم در روز مسابقه، با تمام وجود بجگيم.
اين بانوي معلول کشورمان در نهايت گفت: شايد به خاطر شرايط غذا، آب و هوا و امکاناتي مثل خوابگاه با مشکلاتي مواجه باشيم اما اين مشکل متعلق به همه ورزشکاران حاضر در رقابت هاست. ما دنبال بهانه جويي نيستيم و قطعا در روز مسابقه، سعي مي کنم بهترين عملکردم را داشته باشم تا دل مردم ايران را شاد کنم و در موفقيت هاي کشورم سهيم شويم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران

رئیس سازمان فضایی ایران از توسعه ایستگاه‌های زمینی به عنوان یکی از برنامه‌های جدی سازمان فضایی ایران خبر داد که این ایستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت فضا و ماهواره‌ها ضروری هستند. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، حسن سالاریه؛ رئیس سازمان فضایی ایران از بهره‌برداری فاز اول پایگاه فضایی چابهار در سال 1403 خبر داد.

سالاریه هدف از ساخت این پایگاه را دسترسی به مدارهای مختلف فضایی عنوان کرد.

وی گفت: نخستین پرتاب از این پایگاه، پرتاب ماهواره خورشیدآهنگ خواهد بود.

سالاریه همچنین از توسعه ایستگاه‌های زمینی به عنوان یکی از برنامه‌های جدی سازمان فضایی ایران خبر داد.

ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار

به گفته وی، این ایستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت فضا و ماهواره‌ها ضروری هستند.

رئیس سازمان فضایی ایران در خصوص آزمایشگاه‌ها و مراکز تست آزمون نیز گفت: تلاش می‌کنیم امسال این مراکز را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود