Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رهبر مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در حاشیه بازدید از مسابقات رفاقت مهر به میزبانی هلال احمر چالدران در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی،  با اشاره به اهداف اصلی برگزاری این دوره از مسابقات افزود: ایجاد زمینه‌های دوستی و مهربانی دربین اعضا درنقاط مختلف استان و پرورش روحیه مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، تعامل و همدلی در بین اعضا از اهداف این رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برمیزبانی سه شهرستان از مسابقات مهر امسال اشاره کرد و گفت: با حضور شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، نقده و پیرانشهر، به میزبانی اشنویه و با حضور سردشت،میاندوآب، مهاباد، شاهین‌دژ و تکاب به میزبانی بوکان با حضور شهرستان‌های ماکو، خوی، شوط، پلدشت، چالدران و چایپاره به میزبانی چالدران برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی، ادامه داد: پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعهد و کار دسته‌جمعی و داوطلبانه و تقویت انگیزه‌های اعضا در جهت اعتلای فرد و جامعه از دیگر اهداف این رقابت‌ها است. 

وی افزود: این مسابقات که مورد استقبال داوطلبین جمعیت هلال احمر قرار گرفت با حضور تیم‌های جنوب استان در شهرستان اشنویه و بوکان، تیم‌های شمال استان در شهرستان چالدران برگزار شد، که شرکت ۲۰۰ تن از اعضای شاخه‌های جوانان، دانشجویی و روستایی در جایگاه خود بی نظیر است.

رهبر، این‌گونه فعالیت‌ها را یک جرقه، برای بروز و شناسانده‌شدن پتانسیل‌های بالقوه جوانان دانست و گفت: این دوره از رقابت‌ها با شعار «جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشردوستی» در رشته‌های احیای قلبی و ریوی، ارزیابی مصدوم، پانسمان و بانداژ، آتل‌بندی، حمل مصدوم، اسکان اضطراری و حمل یک‌نفره و گروهی برگزار شد. 

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی بااشاره به شرکت ۸۲ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر شمال استان آذربایجان‌غربی در مسابقات مهر امسال خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم‌هایی از شهرستان‌های ماکو، خوی، شوط، پلدشت، چایپاره و چالدران رقابت‌های منطقه شمال استان را انجام دادند. 

وی تصریح کرد: یک تیم پسر و یک تیم دختر از هر آیتم به عنوان تیم‌های منتخب آذربایجان‌غربی به مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد که مرحله کشوری این رقابت‌ها در آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ این مسابقات در بخش دختران در تاریخ ۴ مهر ماه و در بخش پسران در تاریخ ۵ مهر ماه در شهرستان اشنویه برگزار شده و بقیه شهرستان‌های جنوب استان در ۷ مهر در بوکان و شهرستان‌های شمال استان در شهرستان چالدران، در تاریخ ۹ و ۱۰ مهرماه در بخش دختران و پسران برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن هلال احمر آذربایجان غربی ماکو چالدران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه