Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:45:23 GMT

انهدام 30 باند قاچاق کالا در هرمزگان طی سالجاری

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۹۲۸۵

انهدام 30 باند قاچاق کالا در هرمزگان طی سالجاری

‌فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی در برخورد با جرائم و مخلان نظم و امنیت لحظه‌ای کوتاه نیامده و توانسته با اشراف اطلاعاتی، محیط را برای مجرمان نا امن کند و در برخورد با قاچاق مواد مخدر گام‌های مثبتی بردارد.

‌به گزارش ایسنا، ‌سردار عزیزاله ملکی صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی و مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان هرمزگان، افزود: هفته نیروی انتظامی با شعار "پلیس مقتدر، امین مردم" از 13 مهرماه با حضور کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه سراسر استان هرمزگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در برخورد با جرائم و مخلان نظم و امنیت لحظه‌ای کوتاه نیامده و توانسته با اشراف اطلاعاتی، محیط را برای مجرمان نا امن کند و در برخورد با قاچاق مواد مخدر گام‌های مثبتی بردارد.

سردار ملکی با بیان اینکه این مهم بدون همدلی دستگاه‌های متولی در حوزه امنیت، شورای تأمین و در رأس آن استاندار هرمزگان میسر نمی‌شد، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری 7 اولویت اساسی که برگرفته از تدابیر و رهنمودهای فرماندهی کل قوا بود، از طریق سلسله‌مراتب ابلاغ و در دستور فرماندهی انتظامی استان هرمزگان قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: اشراف اطلاعاتی و مدیریت بحران اجتماعی، ارتقای توان عملیاتی در حوزه‌های مأموریتی، ارتقا کمی و کیفی مأموریتی کلانتری و پاسگاه‌ها، پیشگیری و مقابله با جرائم و آسیب‌های اجتماعی، کاهش سهم جان‌باختگان جاده‌ای، تشدید مبارزه با عرضه و توزیع مواد مخدر و تشدید مبارزه با قاچاق کالا هفت اولویت این فرماندهی انتظامی بوده است.

سردار ملکی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به‌ویژه به‌صورت سازمان‌یافته و باندی که اقتصاد کشور را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، ضربات مهلکی به قاچاقچیان وارد شد که ماحصل آن رشد 182 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود، اضافه کرد: امسال همچون سال‌های گذشته توفیق چشمگیری در ارائه خدمات رفاهی و معیشتی به کارکنان و خانواده‌های آنان داشت که عمده آن در عمران و نوسازی اماکن رفاهی، تفریحی، ورزشی و منازل سازمانی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه سلامت اداری و صیانت کارکنان اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت، عنوان کرد: تلاش و اقدامات صیانتی فرماندهان، حفاظت‌واطلاعات، عقیدتی و سیاسی و بازرسی استان موجب کاهش 73 درصدی جرائم کارکنان و افزایش 35درصدی شهروندان از عملکرد پلیس در استان هرمزگان شد.

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا پلیس‌راه و راهور در بهبود وضعیت ترافیکی در سطح شهرها و محورها با تعامل سایر دستگاه‌های متولی در امر ترافیک موجب کاهش تلفات جاده‌ای به مدت پنج سال متوالی شد، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سالجاری با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در پیشگیری از وقوع و کشف جرائم اقدامات مناسبی صورت گرفت که برای نمونه می‌توان به افزایش 182 درصدی کشف کالای قاچاق و انهدام 30 باند قاچاق کالا، افزایش 75 درصدی کشف پرونده‌های بالای یک میلیارد تومان با 256 فقره، افزایش 8 درصدی کشف انواع مواد مخدر و انهدام 25 باند قاچاق مواد مخدر، اجرای 357 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده به مواد مخدر، کاهش 9 درصدی متوفیان ناشی از تصادفات، کاهش 14 درصدی سرقت به عنف، کاهش 40 درصدی جرائم کارکنان، کشف 95 درصدی جرائم سایبری از اهم این دستاوردهاست.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، فرماندهان انتظامی سراسر استان و اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های متولی در اجرای برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تشکر می‌کنم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام قاچاق كالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر