Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، آيت الله سليماني در اين ديدار خطاب به کارکنان نيروي انتظامي گفت: همچون گذشته در برنامه هاي مهم کاري خود حفاظت از مرزها و امنيت منطقه را در نظر داشته باشيد زيرا دشمنان با نيت شوم خود بيکار نمي نشيند و قصد برهم زدن اين امنيت را دارد.

همچنين سردار قنبري  فرمانده انتظامي استان در جمع نمازگزارن اهل سنت در زاهدان از سران طوايف و معتمدين استان خواست در کاهش نزاع و درگيري هاي طايفه اي، تهاين همکاري را با نيروهاي مسلح داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوي اسماعيل زهي امام جمعه مسجد مکي زاهدان هم گفت: بالاترين سرمايه مسئولين اعتماد و امنيت مردم است که با توکل بر خدا و همت نيروهاي مسلح، فراهم مي شود.

دیروز همچنين با حضور فرماندهان و کارکنان نيروي انتظامي در زاهدان، گلزار شهداي زاهدان غبارروبي و عطر افشاني کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صبحگاه مشترک نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ویژه برنامه ها گرامیداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بارش های ۲۷۰ میلیمتری در زرآباد و ۲۲۹ میلیمتری در کنارک، گفت: به دلیل حجم بالای بارش ها همه رودخانه ها پرآب بوده، برق تعدادی از روستاها قطع شده و منازل در شهر کنارک نیز دچار آبگرفتکی شده اند.

وی با اشاره به اختلالات اینترنت در جنوب استان افزود: بخش خصوصی و دستگاه های دولتی در تلاشند تا این مشکلات را برطرف کنند.

گفتی است: بر اساس گزارش های ارسالی شب گذشته از تمامی ایستگاه های هواشناسی و باران سنجی گزارش باران از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷،  ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی