Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته ناجا و در راستای گسترش فرهنگ و مبانی بازار اسلامی، همایش استانی پلیس، امنیت و اصناف در دامغان برگزار می‌شود. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ استانها سمنان نظرات

سید رضا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دامغان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: همایش پلیس و اصناف با حضور مسئولان و کسبه محترم و تجلیل از "کاسبان امین" اصناف و بازاریان نمونه در محل سالن همایش های الغدیر مجتمع امیرالمؤمنین(ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به اجرای 15 برنامه ویژه گرامیداشت هفته ناجا در این شهرستان، اضافه کرد: دیدار و تجلیل از خانواده 17 شهید والامقام ناجا در دامغان، دیدار با امام جمعه محترم و مسئول حوزه‌های علمیه شهرستان، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، گلباران قبور مطهر و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری همایش راهوران محله با همکاری بخشداری های تابعه دامغان از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس در همه بخش ها و حوزه های فعالیتی خود می کوشد ضمن حفظ حقوق مردم، پیشگیری از وقوع جرم و حرکت در مسیر قانون، حافظ قاطع امنیت و مقابله با قانون شکنان باشد، افزود: ثبت 11 هزار و 650 تماس مردمی با سامانه فوریت های پلیسی 110 نیروی انتظامی شهرستان دامغان طی شش ماهه نخست سال جاری گواهی بر اعتماد و اتکای مردم در برقراری نظم و امنیت به فرزندان خود در نیروی خدوم انتظامی است.

رئیس پلیس شهرستان دامغان با اشاره به رشد 17 درصدی تماس های مردم این شهرستان با پلیس 110 نسبت شش ماهه نخست سال گذشته، اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره ای به مردم با هدف ایجاد سازش در پرونده ها از دیگر برنامه های اجرایی نیروی انتظامی در سطح کلانتریها و پاسگاه ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به شیوع جرائم سایبری از تشکیل 114 پرونده در پلیس فتا این شهرستان طی یکسال گذشته خبر داد که از این تعداد 102 فقره فقره منتهی به کشف جرم شده است.

علوی با اشاره به اینکه در سالجاری 74 درصد پرونده های مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره نیروی انتظامی دامغان منجر به سازش شده است، خاطر نشان کرد: خدمات مرکز مشاوره ناجای شهرستان دامغان با خدمت رسانی به دو هزار و 518 نفر نسبت به سال گذشته 147 درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس شهرستان دامغان در ادامه به رشد 93 درصدی کشفیات مواد مخدر طی شش ماهه نخست سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران جان برکف انتظامی شهرستان در طول یکسال گذشته 874 نفر از فروشندگان و عوامل توزیع و تولید انواع مواد مخدر دستگیر و 161 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان دامغان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به وجود سامانه تلفنی 197 برای ثبت انتقادات و پیشنهادات مردمی در خصوص فعالیت ها و خدمات پلیس، اظهار داشت: طی شش ماهه نخست سال جاری 351 مورد تماس با این سامانه در شهرستان ثبت شده که از این تعداد موضوع 199 تماس شهروندان تقدیر از خدمات نیروهای ناجا و 25 مورد پیشنهادات بوده و به لطف خدا شاهد کاهش 16 درصدی انتقادات مردم بوده ایم.

انتهای پیام/م

R41366/P1486/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی