Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@04:19:06 GMT

این خبرنگار زن وطن پرست یک تنه مقابل تجزیه‌ طلبان ایستاد!+تصویر

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۹۸۳۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: خبرنگار زن یکی از شبکه‌های تلویزیونی دولتی چین توانست جلسه تجزیه‌گران هنگ‌کنگ در انگلیس را با ایجاد سر و صدا و اعتراض برای دقایقی مختل کند.

حجم ویدیو: 12.96M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05

 خبرنگار زن یکی از شبکه های تلویزیون دولتی چین که در یکی از جلسات تجزیه گران هنگ کنگ حضور یافته بود با ایجاد سر و صدا و حمله به یکی از حضار موجب ایجاد اختلال در این جلسه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با عنوان "کمرنگ شدن آزادی Freedom و نقش قانون Law و حاکمیت در هنگ کنگ" به میزبانی کمسیون حقوق بشر حزب محافظه کار انگلیس و یک سازمان غیر دولتی دیدبان هنگ کنگ که مقر آن در لندن است طی یک کنفرانس سالیانه در بیرمنگهام انگلیس برگزار شده بود.

"کونگ لینلین، خبرنگار شبکه تلویزیونی CCTV چین با عروسک خیمه شب بازی خواندن اعضای هیئت جلسه به یکی از حاضران در جلسه حمله ور شد. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه درگیری این خبرنگار را با یکی از حاضران و همچنین ماموران امنیتی حاضر در جلسه را نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می شود "کونگ لینلین"، خبرنگار شبکه تلویزیونی cctv چین که در لندن مستقر است در این جلسه خطاب به اعضای هیئت جلسه فریاد می زند : " شما عروسک خیمه شب بازی هستید! ننگ بر شما باد! مرا رها کنید! شما حق چنین کاری را ندارید! آه، چه انگلیس دمکراتیکی!"

کونگ همچنین خطاب به بندیک راجرز، بنیانگذار سازمان غیر دولتی دیدبان هنگ کنگ گفت : " تو یک دروغگو هستی، تو ضد چین هستی. تو می خواهی چین را تجزیه کنی. تو یک چینی محسوب نمی شوی." همچنین بنا به ادعای یکی از داوطلبان و حضار در این جلسه با نام " اینوچ لیئو" این زن خبرنگار حین فریاد زدن به صورت او یک سیلی زد. در توئیتی که او در توئیتر منتشر کرد ادعا کرد در حالی که تلاش می کرد این زن خبرنگار را با اسکورت کردن از جلسه خارج کند ناگهان از ناحیه صورت مورد حمله او قرار گرفت. ظاهرا پس از این حادثه Incident تعدادی دیگری از حاضران تلاش کردند تا این خبرنگار را از جلسه خارج کنند که مجددا لیئو از ناحیه صورت مورد حمله این زن قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی دولتی چین ضمن حمایت از خبرنگار خود در بیانیه ای اعلام کرد که خبرنگارش حین طرح سوال و ابراز عقیده خود مورد حمله تعدادی از حاضران و اهانت از طرف آنها قرار گرفته است. CCTV با غیرقابل قبول دانستن این رفتار با خبرنگار خود در این جلسه اعلام کرد که از اینکه چنین تخلفی در کشوری که لاف آزادی بیان می زند شوک برانگیز است. همچنین سفارت چین در لندن طی یک اعلامیه مشابه از کمسیون حقوق بشر حزب محافظه کار انگلیس خواست تا ضمن عدم مداخله در مسائل داخلی این کشور بابت این اتفاق از چین عذرخواهی کند.

گفتنی است؛ این زن خبرنگار که توسط پلیس Police انگلیس دستگیر شده بود بدون هیچ اتهامی آزاد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

بی رحمی یک زن هنگام سقوط زنی دیگر! + جزییات

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز تلویزیون آزادی Freedom قانون Law حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث چین سر و صدا خبرنگار هنگ کنگ ویدیو ها عکس دختر قتل زندگی فیلم آمریکا خانواده دوست تصاویر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود