Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ نستهن مقدم شهردار یاسوج گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یاسوجی نشستی را با برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان داشتیم که یکی از مصوبات آن اجرایی شدن تونل خدمات بوده که به عنوان یک رویکرد جدید در دستور کار متولیان امر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم خواستار هماهنگی بیش از پیش شرکت‌های خدمات رسان با شهرداری یاسوج با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم شد و افزود: در این صورت دوباره‌کاری‌ها و حتی افزایش هزینه‌ها به حداقل ممکن می‌رسد که در این صورت رضایت مردم نیز بیش از پیش است.

وی با اشاره به محدودیت‌های منابع آب و لزوم مصرف صحیح انرژی و کاهش تلفات عنوان کرد: نصب پنجره دوجداره و نصب تانکر ذخیره آب برای پایان کار ساختمان‌های شهری الزامی است.

نماینده شهرداران کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده دستگاه‌های خدمات رسان از ارائه خدمات به ساختمان‌های فاقد پروانه ساخت پرهیز کنند و البته شهرداری‌ها نیز باید قبل از ارائه پروانه ساختمانی از دستگاه‌های خدمات رسان استعلام کنند.

شهردار یاسوج خواستار رعایت حریم خطوط انتقال آب، گاز و برق در ساخت و سازها شد و افزود: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد نیروگاه برق بوده نصب دیزل ژنراتور برای ساختمان‌های بزرگ و مهم با هدف تامین نور روشنایی راه پله‌ها و آسانسور در مواقع اضطراری پیش بینی شود.

انتهای پیام/د

پیگیری اجرایی شدن " تونل خدمات" در یاسوج 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد

فرماندار ایذه با اشاره به آغاز مرحله نخست پروژه حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون ۳ به ایذه، از اول اردیبهشت گفت: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب ایذه و باغملک، آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر نیز تامین خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن نبوتی با اشاره به آغاز عملیات حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 به ایذه از اول اردیبهشت گفت: در سفر اول و دوم رئیس جمهور به خوزستان، بر اجرای پروژه انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 تاکید و اواخر سال 1402 این پروژه با حضور وزیر نیرو کلنگ‌زنی شد. سپس قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قراردادی با وزارت نیرو و سازمان آب و برق منعقد کرد و تجهیز کارگاه انجام و پروژه وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این پروژه برای حفر تونل، اول اردیبهشت آغاز شد، افزود: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب شهرستان ایذه و باغملک و آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر تامین خواهد شد.

نبوتی با اشاره به تامین اعتبار اجرای این پروژه از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان بیان کرد: افق این طرح سه ساله است که اگر در تامین اعتبار وقفه ایجاد نشود، طی سه سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌ها را برآورد کنند