Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@20:52:21 GMT

گروگانگیران میلیاردی در تله پلیس تربت جام

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۰۱۱۶

گروگانگیران میلیاردی در تله پلیس تربت جام

یک جوان ۲۶ساله پس از یک هفته اسارت از چنگال ربایندگان در تربت جام آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به آزادی گروگان ۲۶ساله از چنگال آدم ربایان گفت:افراد از خدا بی خبر به طمع دریافت پول جمعه گذشته در کیلومتر هشت محور تربت به تایباد در محل کارخانه پنبه با انگیزه پول اقدام به ربودن فردی به نام محمد سراج احمدی فرزند صاحب کارخانه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با هماهنگی که با استان انجام گرفت ودریافت گزارشات، لحظه به لحظه و به موقع کار‌های انجام شده به شورای تامین استان و شهرستان منعکس وهمزمان کار اطلاعاتی، تحقیقاتی، عملیاتی توسط پلیس انجام می‌گرفت تا اینکه امروز (جمعه) تلاش شبانه روزی نیرو‌ها به ثمر نشت و ساعت ده صبح در یک نقطه بیرون از شهر گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی تربت جام با قدردانی از همه کسانی که در رابطه با آزادی گروگان با نیروی انتظامی همکاری داشتند تصریح کرد: با حضور مقتدر پلیس، جان برکفان نیرو‌های امنیتی مرزداران غیور، سپاه پاسداران، بسیجیان و تکاوران در مرزهیچ گونه مسایل نا امنی وجود ندارد.

سرهنگ کیانی گفت:‌با آزادی گروگان از چنگال آدم ربایان تعدادپنج نفرمتهم و آدم ربا دستگیر شدند و تحقیقات برای روشن شدن سایر زوایای آدم ربایی ادامه دارد.

دستگیری گروگانگیران میلیاردی   

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:با تلاش مأموران پلیس انتظامی جوان تربت جامی که هفته گذشته از محل کار وی به گروگان گرفته شده بود در ارتفاعات شمالی شهرستان از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

کیانی افزود: ماموران پلیس با بهره‌گیری از علوم و فنون پلیسی و تکنیک‌های نوین کشف جرم و ردزنی‌های گسترده، این گروگانگیران را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و محل اختفای فرد ربوده شده که در ارتفاعات شمالی شهرستان بوده شناسایی کردند که موفق شدند این افراد را دستگیر کرده و مردجوان را صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده‌اش دادند.

وی تصریح کرد:ماموران این حوزه یک قبضه اسحله کلاشینکف از این گروگانگیران کشف کردند.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش مأموران کلانتری دولت‌آباد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

نجات کودک 4 ساله در گروگان‌گیری مسلحانه

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند