Web Analytics Made Easy - Statcounter

 موسی علیزاده، معاون سفیر ایران در بغداد در گفت‌وگو با رادیو مربد از ایجاد رعب و بزرگ نمایی مساله درگیری با شهروندان عراقی در ایران انتقاد کرد و گفت: اتفاقاتی که به وجود آمد تنها اختلافات شخصی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی بر این اتفاقات دامن می‌زنند.

وی افزود : برخی از رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی به منظور ایجاد اختلاف میان ایران و عراق اقدام به انتشار اخباری دروغین به زبان فارسی شدند، اخباری مبنی بر سفر عراقی ها به ایران با اهدافی که احساسات ایرانیان را جریحه‌دار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران با غیرواقعی توصیف کردن این اخبار گفت که این سایت‌ها و رسانه‌ها همزمان اخباری مبنی بر درگیری ایرانی‌ها با گردشگران عراقی در ایران منتشر کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صهیونیسم گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازالجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای خواستار انتقال ساکنان شرق رفح به سمت مناطق امن شد. انتشار این بیانیه در فضای رسانه‌ای سبب افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال آغاز حمله اسرائیل به جنوب غزه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از انتشار این خبر در فضای رسمی، اقدام به پخش اطلاعیه‌ای فیزیکی نمود که در آن از ساکنان رفح خواسته شده بود این منطقه را ترک نمایند.

تنها ساعاتی پس از انتشار این بیانیه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به وسیله بمباران شدید هوایی جنوب باریکه غزه را هدف قرار دادند.

پیش از انتشار این خبر در جریان حملات شب گذشته ارتش اسرائیل به رفح، ۲۲ فلسطینی به‌ویژه ۸ کودک به شهادت رسیدند. در واکنش به این حمله نیروهای حماس با حمله راکتی به مواضع ارتش اسرائیل حمله کرده و چند سرباز اسرائیلی را به هلاکت رساندند.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، کابینه جنگ نتانیاهو پس از کارشکنی در جریان مذاکرات دوحه- قاهره، با اکثریت آرا حمله نظامی به رفح را تصویب کرد. پیش‌بینی می‌شود رژیم صهیونیستی در روزهای آینده حمله نظامی به منطقه رفح را آغاز کند.

اسرائیل در حالی آماده حمله گسترش به جنوب غزه می‌شود که براساس آمار منتشر شده از سوی «آنروا» قریب به ۱.۵ میلیون فلسطینی در این منطقه حضور دارند. در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ طوفان الاقصی تا به امروز ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر شهید و بیش از ۷۸ هزار نفر زخمی شدند.

کد خبر 6098407

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کباب کوبیده، ماهی سرخ شده توسط آشپز‌های عراقی (فیلم)
  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم