Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:40:47 GMT

سیلاب، تردد روستاییان شیروان را با مشکل مواجه کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۰۲۵۷

سیلاب، تردد روستاییان شیروان را با مشکل مواجه کرد

بجنورد- ایرنا- بخشدار سرحد از توابع شهرستان شیروان گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب موجب بارگذاری شن و ماسه در برخی از جاده های بخش سرحد این شهرستان شده و تردد در این محورها را با مشکل رو به رو کرده است.

علی قویدل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر جاری شدن سیل راه روستای قولانلو - لوجلی و پالکانلوی علیا و سفلای این بخش دچار مشکل شده که اکنون نیروهای راهداری مشغول فعالیت برای رفع مشکل و بازگشایی مسیرها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین بارش باران به چند دامداری و منزل مسکونی در این بخش خسارت وارد کرده که هنوز میزان دقیق آن برآورد نشده است.
قویدل افزود: با توجه به تداوم بارندگی در چند روز آینده، نیروهای خدمات رسان این شهرستان از آمادگی لازم برای کمک رسانی به مردم برخوردارند.
بخش سرحد شیروان با گستره هزار و 44 کیلومتر مربع، 33 روستا و آبادی و 26 دهیاری دارد که 2 هزار و 692 خانوار مشتمل بر 11 هزار و 500 نفر در آن سکونت دارند.
به گزارش ایرنا، بارش باران در بامداد روز شنبه، که پس از خشکسالی سال زراعی گذشته روی داد موجب خرسندی و خوشحالی کشاورزان و باغداران استان خراسان شمالی شده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت، در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيلاب راه روستايي شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: دیروز در پی بالا آمدن آب در مسیر جاده روستاهای فیض آباد، آبقلعه، چاه کبوتری و سعدآباد موجب انسداد راه این روستاها شده است و پس از فروکش کردم سیلاب این مسیرهای روستایی بازگشایی خواهند شد.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: افزایش سطح آب در مسیر فریمان -مشهد در محدوده فاز ۲ شهرک صنعتی کاویان روز گذشته نیز تردد را تحت تاثیر قرار داده بود اما مسیر برای تردد روان بازگشایی شد.

دیگر خبرها

  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • بارش‌های بهاری و سیل خروشان در خراسان جنوبی+فیلم
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش
  • افزایش ۱۷ درصدی تردد های ساعتی اصفهان