Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مسعود شهرام نیا مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه اعلام داشت: به دنبال مشکل به وجود آمده برای صدور ویزای برخی از ناشران برای حضور در غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2018؛ با رایزنی های به عمل آمده این مساله مرتفع شد

وی ادامه داد: به دنبال مکاتبه و اعتراض کتبی و مطبوعاتی ایران نسبت به صادر نشدن ویزای برخی از اعضای غرفه ملی ایران؛ روز گذشته بخش ویزا نمایشگاه کتاب فرانکفورت با ارسال نامه ای در این زمینه اعلام داشت که مشکل مربوط به اغب افراد حل شده و روادید برخی از این افراد با هماهنگی  با سفارت آلمان در تهران طی هفته جاری صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهرام نیا با صدور این روادید غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت امسال به صورت کامل به فعالیت خواهد پرداخت.

یادآوری می‌شود صادر نشدن روادید بیش از بیست نفر از فعالان در غرفه ملی ایران برای حضور در نمایشگاه فرانکفورت 2018 بازتاب های مطبوعاتی وسیعی داشته است.

هفتادمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از چهارشنبه هفته جاری کار خود را آغاز می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ٢٠٢٤) پس از پنج روز فعالیت، ۱۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد و در این نمایشگاه از غرفه استان کرمان  جزء پنج غرفه برتر کشور قدر دانی شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این آیین لوح سپاس به امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور  رادریافت کرد.

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شدو پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد