Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین مرحله اردوی آمادسازی تیم ملی نونهالان کاراته ایران به میزبانی هیئت کاراته رفسنجان وباشگاه صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ، چهارمین مرحله اردوی آمادسازی تیم ملی نونهالان کاراته ایران طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه به میزبانی هیئت کاراته رفسنجان وباشگاه صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردونشینان عصر روزسه شنبه دهم مهرماه دراین شهرقدم گذاشتن و از صبح چهارشنبه طی سه سانس صبح و عصر همراه با تیم کاراته صنعت مس رفسنجان شروع بکار نمودند، و روز پنجشنبه۱۲مهرماه، تمرین بازیکنان تیم ملی وتیم کاراته صنعت مس با حضور جمع کثیری ازمسئولین بالارده استانی همچون، نائب رئیس اداره کل استان ،مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان ، ریاست اداره ورزش شهرستان، معاون فرمانداری شهرستان،رئیس هیئت کاراته استان کرمان، مشاورتربیت بدنی نماینده شهرستان،ریاست هیئت کاراته شهرستان وجمعی از پیشکسوتان واهالی ورزش برگزار شد.

لازم به ذکراست محسن قلیزاده به عنوان مربی بدنساز تیم ملی و طاها بشاورد به عنوان بازیکن تیم ملی ، خود میزبان رفسنجانی هستند و سجادحاج غلامعلی مربی دعوتی از رفسنجانی در این اردوست.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس هیئت کشتی استان گفت: این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

عباس سروری افزود: در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می کنند.

سروری افزود: همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر  پس تایید کمیته فنی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 فینال این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!