Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@11:28:47 GMT

باران شدید، آبگرفتگی معابر و تعطیلی مدارس+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۱۳۴۹

باران شدید، آبگرفتگی معابر و تعطیلی مدارس+فیلم

به گزارش پارسینه، هوای استان‌های شمالی کشور بارانی است؛ به طوریکه برخی از راه‌های ارتباطی مسدود شده است.

آماده باش نیرو‌های امدادی در مازندران

مدیر کل مدیریت بحران مازندران گفت:: صاعقه و سیل ۲ کشته در مازندران برجا گذاشت.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت:: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر فعال شدن سامانه بارشی از بعدازظهر دیروز شاهد بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های استان و آبگرفتگی معابر به ویژه در شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی با بیان اینکه بارش شدید باران موجب آبگرفتگی منازل مسکونی در مناطق مختلف مازندران شد افزود: ساکنان منازل مسکونی در منطقه پسندعلیا شهرستان عباس آباد، با تراکتور به مناطق امن منتقل شدند.‡ †

وی با اشاره به اینکه بارش شدید باران به سربندی برخی منازل مسکونی در آمل و بابل خسارت وارد کرد گفت: با کمک فرماندار‌های این شهرستان‌ها پوشش موقت در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران همچنین با اشاره به مرگ دو نفر بر اثر وقوع صاعقه و خفگی در آب افزود: بارش شدید باران و وزش باد در ساری موجب سقوط فردی از ارتفاع شد که خوشبختانه از مرگ نجات یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



احمدی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی مازندران تا عصر امروز در مناطق سیل زده مستقر هستند به شهروندان توصیه کرد با پرهیز از سفر‌های غیر ضروری و نیز فعالیت‌های دریایی؛ با نیرو‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

جاده رویان – گلندرود بسته، بقیه جاده‌های استان باز

محور رویان - گلندرود به علت سیلاب و آبگرفتگی تا اطلاع بعدی بسته است.

رییس اداره مدیریت راه‌های استان مازندران گفت: جاده رویان به گلندرود به علت سیلاب و آبگرفتگی تا اطلاع بعدی بسته است و تلاش نیرو‌های راهداری برای بازگشایی این جاده ادامه دارد.

هاشمی افزود: محور فرعی رامسر به شیرود که دیروز، به علت تخریب پل بسته شده بود با برطرف شدن مشکل، امروز بازرگشایی شد.

به گفته رییس اداره مدیریت راه‌های استان مازندران، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز است و رفت و آمد به صورت روان جریان دارد.

هاشمی خاطر نشان کرد: در جاده هراز چند مورد ریزش سنگ داشتیم که بلافاصله، ماموران راهداری نسبت به رفع مشکل اقدام کردند و خسارتی به کسی یا خودرویی وارد نشد و رفت و آمد اکنون در این جاده انجام می‌شود.

وی از رانندگانی که قصد رفت و آمد در جاده‌های استان را دارند خواست قوانین رانندگی را رعایت کنند و به توصیه‌های نیرو‌های پلیس و راهداری توجه داشته باشند.

ادامه بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر و تعطیلی مدارس در گیلان

بارش شدید باران که از عصر دیروز در گیلان آغاز شده است امروز همچنان ادامه دارد.

بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در لنگرود موجب مسدود شدن راه ۹ روستا شده و به تاسیسات زیربنایی نظیر راه خسارت وارد کرده است.

بارش شدید باران موجب تعطیلی شیفت صبح مدارس ابتدایی بخش اطاقور شده است.

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر موجب تعطیلی مدارس ابتدایی و مدارس متوسطه اول و دوم در شهر املش شده است.

در صومعه سرا هم به علت بارش شدید باران همه مدارس ابتدایی این شهرستان و همه مقاطع تحصیلی ۲ روستای رفتگی و تنیان تعطیل است.

بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر در شهر‌های رودسر، کلاچای و چابکسر هم شده است. راه پنج وستای بخش رحیم آباد رودسر هم بعلت بارش شدید باران و طغیان رودخانه مسدود شده است.

در دیگر مناطق گیلان هم بارش باران موجب آبگرفتگی معابر و کندی رفت و آمد شده است. بارش شدید باران و طوفانی شدن دریای خزر در آستارا به طرح‌های سالم سازی دریا خسارت وارد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باران آبگرفتگی سیل مازندران گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد   پلیس راه مازندران نیز اعلام کرد ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه محور کندوان سبب شد با هدف ایمنی تردد خودرو‌ها و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی تردد در این محور تا اطلاع بعدی ممنوع باشد. مسافرانی که قصد سفر از جاده چالوس را دارند می‌توانند از محور‌های سوادکوه و هراز برای سفربه مازندران استفاده کنند.

تردد اکنون در محور‌های هراز و سوادکوه در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان و محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران پیشتر با صدور هشدار نارنجی نسبت به فعال شدن سامانه بارشی تا عصر چهارشنبه اول فروردین ماه ۱۴۰۳، کاهش دید، ریزش سنگ و رانش زمین، لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد محورهای کوهستانی هشدار داده بودند.

دیگر خبرها

  • نکات مهم ایمنی برق در هنگام سیلاب و آبگرفتگی معابر
  • مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • تصاویر جاده چالوس که به علت ریزش سنگ بسته شد | آزادراه تهران شمال و جاده کندوان را هم بارش شدید باران و ریزش سنگ بست + جزئیات
  • ریش سنگ بار دیگر جاده چالوس را بست
  • جاده چالوس مسدود شد
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در ریاض عربستان+فیلم
  • هشدار ریزش سنگ و اختلال در تردد‌های جاده‌ای مازندران
  • هشدار جدی به مسافران؛ ریزش سنگ و اختلال در جاده‌های این استان
  • سال قزوینی‌ها با باران و تگرگ تحویل می‌شود
  • احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان سمنان