Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با احداث و بهره‌برداری از زیرگذر یادگار امام به بلوار فردوسی، این پروژه به طول ۲۵ کیلومتر به زودی غرب شهر قم به شرق متصل می‌شود. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ استانها قم نظرات

حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اراده شهرداری و شورای شهر در افتتاح و راه‌اندازی از طرح‌های عمرانی شهر در زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده اظهار داشت: با وجود تمام مشکلات اقتصادی و نوسانات اخیر، شهرداری و شورای شهر مصمم است تا پروژه‌ها را طبق زمان‌بندی مشخص‌شده به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اتصال خیابان شهید رسول دادخواه به بوستان جوان در آینده‌ای نزدیک افزود: احداث تابلیه بر روی زیرگذر علامه طباطبایی مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که با اتمام و تکمیل این پروژه به زودی خیابان شهید رسول دادخواه به بوستان جوان متصل می‌شود.

عضو شورای شهر قم با بیان برخی دیگر از مزیت‌های ترافیکی این پروژه گفت: با تکمیل و راه‌اندازی از این طرح، خیابان 16 متری مخابرات نیز به بوستان جوان متصل می‌شود که می‌تواند زمینه‌های آرامش روانی مردم این مناطق را بیشتر کند.

طلایی کاهش و حل گره‌های ترافیکی را از سیاست‌های اصلی شهرداری و شورای شهر دانست و ادامه داد: با تکمیل و راه‌اندازی کامل زیرگذر علامه طباطبایی بار بزرگی از حجم تردد و گره‌های کور ترافیکی در خیابان‌های پرتردد جوادالائمه(ع)، مالک اشتر و خیابان توحید باز می‌شود.

عضو  هیئت‌رئیسه شورای شهر قم خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه اتصال خیابان شهید رسول دادخواه و 16 متری مخابرات به بوستان جوان تمام اراضی در مسیر تملک شده و صرفاً یک پلاک نیازمند آزادسازی بوده که مراحل پایانی آن نیز در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به گره‌های کور ترافیکی در برخی از معابر پرتردد شهر تأکید کرد: اتصال خیابان‌ها و معابر پرتردد شهر از سیاست‌های شورای شهر قم با توجه به نقشه ترافیکی شهر بوده که در این زمینه نیز احداث تابلیه بر روی زیرگذر امامزاده ابراهیم(ع) و خیابان کارگر نیز در بودجه سال 97 شهرداری قم پیش‌بینی‌شده است.

عضو شورای شهر قم با بیان اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای اتصال زیرگذر امامزاده ابراهیم(ع) به خیابان کارگر ابراز کرد: 5 میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی پلاک‌های مجاور و یک میلیارد تومان نیز برای اجرای این پروژه در بودجه سال جاری شورای شهر اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

طلایی با تأکید بر اتصال غرب شهر قم به شرق با راه‌اندازی و اتصال زیرگذر یادگار امام به تقاطع فردوسی ادامه داد: فاز نخست تقاطع فردوسی به بلوار امام رضا(ع) به صورت همسطح در سال جاری افتتاح می‌شود و در فاز دوم نیز احداث زیرگذر از یادگار امام به بلوار فردوسی انجام می‌شود که اقداماتی اولیه برای تملک و آزادسازی پلاک‌های مجاور آغازشده است، با احداث و بهره‌برداری از زیرگذر یادگار امام به بلوار فردوسی به طول 25 کیلومتر به زودی غرب شهر قم به شرق متصل می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم با تأکید بر اهمیت و کارکرد حساس بلوار فردوسی در کاهش بار ترافیک چندین منطقه از مناطق هشت‌گانه شهر قم بیان کرد: پروژه بزرگ فردوسی مناطق2،4،5 و 1 را در بر می‌گیرد و با راه‌اندازی کامل از آن بسیاری از گره‌های ترافیکی کاهش پیدا می‌کند، این پروژه از سال 95 آغازشده و صرفاً برای اتصال بلوار فردوسی به پیامبر اعظم(ص) بیش از 45 میلیارد تومان اعتبار مصرف‌شده است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر

شهریار افندیزاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با بیان این مطلب تصریح کرد: با توجه به وجود گره‌های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین‌آباد و مبارک‌آباد، حد فاصل بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت و آمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام و راهکار‌های روان‌سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفت.

افندیزاده گفت: در فرایند مطالعات مذکور، گزینه‌های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی- غربی محلات اعلام شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنین و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مدنظر قرار گرفت.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع‌بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

 افندیزاده با بیان اینکه بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودرو‌ها و کاهش نسبی آلاینده‌ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان‌تر خودرو‌ها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه‌ای و کاهش تاخیر و زمان تردد خودرو‌ها می‌شود.

گفتنی است کمیته شبکه معابر، از کمیته‌های تخصصی شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • BRT کرج، خوب یا بد؟