Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: امروز با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عملیات اجرایی پروژه گازررسانی به ۳۸۸ روستا در سطح استان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید محمود هاشمی امروز(۱۴ مهر) در حاشیه افتتاح پروژه‌های گازرسانی گفت، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۵۴ کیلومتر خط انتقال گاز به شهرها و روستاهای استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد ۸۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و تعداد ۶۳۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع روستایی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر به ۲۹ شهر خراسان جنوبی گازرسانی شده و ۹۹ درصد خانوار شهری تحت پوشش گازرسانی قرار گرفتند.

هاشمی با بیان اینکه پروژه گازررسانی به شهر دیهوک در حال اجرا است، تصریح کرد:‌ تاکنون ۳۸۵ روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه گازررسانی به ۲۸۵ روستای استان در حال انجام است، ادامه داد: تاکنون ۲۴ جایگاه CNG در استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز نیز با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عملیات اجرایی پروژه گازررسانی به ۳۸۸ روستا در سطح استان آغاز می‌شود.

هاشمی اظهار کرد: با انجام گازررسانی به این روستاها و شهرهای استان بیش از ۱۹ هزار و ۳۱۲ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند که برای این پروژه ها مبلغ یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان و سربیشه به درح با هزینه ۸۵۰ میلیارد ریال، گازرسانی به شهرهای نهبندان، شوسف و درح با هزینه ۲۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: همچنین گازرسانی به ۳۰ روستای بیرجند، ۲۱ روستای درمیان، ۱۴‌ روستای بشرویه، یک روستای نهبندان، ۱۰ روستای طبس، ۹ روستای فردوس، ۱۱ روستای قاین و ۵ روستای سربیشه با هزینه بیش از ۴۸۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

هاشمی عنوان کرد: در مجموع امروز گازررسانی به ۱۰۱ روستا و سه شهرستان استان انجام و مشعل گاز در این مناطق روشن شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام گازرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان