Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امروز ۱۴ مهرماه از استقبال محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی از چهارمین دوره همایش بین المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی خبر داد و با اعلام اینکه در طی این چند روز تماس‌های زیادی از شهر‌های مختلف کشور برای تمدید مهلت ارسال اثر به این همایش داشته‌ایم، اظهار کرد: با توجه به تقاضا و درخواست محققان و پژوهشگران، مهلت ارسال اثر به این همایش و رویداد علمی و فرهنگی تا سی ام مهر ماه ٩٧ تمدید می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در بخش‎ها و موضوعات مختلف، بهترین بهانه برای عشق‌ورزی اصحاب فرهیخته فرهنگ، ادب، هنر و رسانه به ساحت قدسی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است، گفت: چهارمین همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی با حضور محققان داخلی و خارجی و نیز مسئولین ارشد وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، همزمان با ایام فرخنده هفته وحدت و میلاد مسعود نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) و ولادت فرخنده حضرت امام جعفر صادق(ع) در شهر اردبیل برگزار می‌شود.
اسحاقی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار فقط تا سی‌ام مهرماه بوده و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد، از انتشار کتاب روایت آفتاب همزمان با آیین اختتامیه همایش خبر داد و گفت: اصلی‌ترین محور در برگزاری چهارمین دوره همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی، معرفی ارزش‌های مانا و جاوید فرهنگ رضوی و مناظرات رضوی، افزود: برگزاری این همایش به میزبانی اردبیل یک افتخار بزرگ برای استان است که امیدواریم با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه انجام داده‌ایم، بتوانیم در برگزاری این همایش موفق عمل کرده و در ترویج فرهنگ رضوی گام‌های مثبت و هدفمند برداریم.
سید ناصراسحاقی از دریافت ١٤٥ مقاله ارزشمند از محققان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی را از طرف محققان و پژوهشگران شاهد هستیم.
دبیر همایش بین المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی با اعلام اینکه این همایش با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه حضرت امام رضا(ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار و ترویج فرهنگ گفتگو و مناظره با الهام از مناظرات حضرت امام رضا(ع) بر گزار می‌شود، اظهار کرد: مصالحه و سازش در اندیشه رضوی، گفتمان دینی و ضرورت‌های آن در اندیشه رضوی، تاریخ، فلسفه و حقوق در اندیشه رضوی، مناظرات رضوی و مذاکرات دیپلماتیک، بایسته و راهکارها، تاریخ علم در مناظرات رضوی، جایگاه عقلانیت در مناظرات رضوی، شاخص‌های فرهنگ عمومی در اندیشه رضوی، عِلمانیت در اندیشه رضوی، حقوق شهروندی در اندیشه رضوی، جریان شناسی مناظره در عصر حاضر، بررسی دلایل اجتناب علمای وهابیت از مناظره با علمای شیعه، نقش مناظره در رشد جامعه و حق‎جویی و حق‎یابی و احیای اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر‎، مناظرات علمای اسلام با اندیشمندان مسیحی و یهودی نشانه شناسی مناظرات اسلامی؛ مناظره جایگزین مناقشه و نقش گفتگو و مناظره در صلح جهانی، عناوین محور‌های این دوره از همایش گفتگو و مناظرات رضوی است.
اسحاقی با اعلام اینکه اطلاع‌رسانی و فرآیند ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی ardebil.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می‌شود، افزود: چهارمین دوره همایش گفتگو و مناظرات رضوی با مشارکت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، استانداری اردبیل، دانشگاه ادیان و مذاهب، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه، حوزه علمیه استان اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل مناظره رضوی گفتگو امام رضا سیره نبوی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ»

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ب‌دلیل درخواست‌های صورت گرفته، ارسال اثر به جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهدی پایون در توضیح رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» اظهار داشت: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» استخراج و به اشتراک‌گذاری فکر، ایده، هنر است.

وی افزود: این رویداد شامل چهار محور «آسیب‌های اجتماعی»، «قصص قرآنی و آیات تبیین»، «جایگاه نماز در جامعه اسلامی» و «سبک زندگی، اسلامی ایرانی» می‌شود.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تصریح کرد: آثار می‌تواند انواع موشن‌گراف‌های دوبعدی، سه بعدی، استاپ‌موشن کمیک‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن باشد و اولویت با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی بیشتری داشته باشند.

پایون تأکید کرد: حجم موشن‌ها بایدحداکثر ۵۰ مگابایت و زمان هر موشن حداکثر ۱۲۰ ثانیه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال و مالکیت اثر نیز باید با شخص ارسال کننده باشد.

وی با اشاره به جوایز هر بخش بیان کرد: جوایز نفر اول تا سوم هر بخش به طور مستقل و به ترتیب ۱۰، ۸ و ۵ میلیون تومان و به ۴ اثر در حوزه بهترین سناریو و ایده‌پردازی، بهترین گویندگی، بهترین تصویرگری و بهتری کارگردانی و تدوین جوایزی اهدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به نشانه اینترنتی m۸r.ir/talafang ارسال کنند.

کد خبر 737333

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ
  • تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ
  • راه‌اندازی پویش شاعرانه «بهار در بهار»
  • فراخوان پویش «شاعرانه بهار در بهار» در کرمانشاه
  • تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ»
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  •  توانمند سازی بیش از ۵ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی
  • فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی- هنری «اتقان» منتشر شد
  • آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی