Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد باران کوثری این روزها تنها چهره ممنوع‌التصویر تلویزیون در پخش تیزر فیلم‌ها است. از زمانی که فیلمسازان از پخش آنونس در شبکه‌های ماهواره‌ای منع شدند تلویزیون بالاجبار به پخش تصویر برخی از چهره‌ها که پیش از این درفهرست سیاه قرار داشت از جمله فاطمه معتمدآریا رضایت داده است اما آنونس فیلم‌هایی که باران کوثری در آن ایفای نقش کرده همچنان با اعمال محدودیت همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار دو سال قبل به عنوان مهمان در «کلاه قرمزی» حضور پیدا کرد و بعد از آن هم تکرار سریال «صاحبدلان» با بازی او از شبکه آی فیلم پخش شد اما به نظر می رسد تلویزیون این اواخر به این بازیگر حساسیت خاصی پیدا کرده. زمان اکران فیلم «کوچه بی نام» و «جامه دران» عملا تصویر او را از تیزرها حذف کردند. حتی برنامه هایی مثل سینما آی فیلم هم که درباره تمام فیلم ها، بازیگران و اتفاقات مهم سینمایی صحبت می کنند، اسم این بازیگر را حذف کردند. با اینکه کوثری سال گذشته برای «کوچه بی نام» سیمرغ گرفت و یکی از مهمترین بازیگران این فیلم به حساب می آید.

اولین حضور باران کوثری در تلویزیون

  اولین بار با سریال «صاحبدلان» در تلویزیون حضور پیدا کرد.س ال 87 در اولین برنامه کلاه قرمزی که بعد از سال ها تولید شد، یکی از اعضای ثابت بود و نقش خاله باران را بازی می کرد. در کلاه قرمزی 93 هم در یک قسمت حضور داشت.
از آنجایی که تا همین دو سال قبل، در تلویزیون حضور داشته، ممنوع التصویری اش کاملا عجیب است.

 

زمستان سال گذشته نیز شرایط عجیب تلویزیون برای پخش تصویر این بازیگر در تیزرهای فیلم «شنل» خبرساز شد. پخش‌کننده «شنل» اعلام کرد پس از ارسال تیزرها به تلویزیون، مدیران صداوسیما به او گفته‌اند که در این تیزرها باید تنها یک پلان از باران کوثری وجود داشته باشد. در تبلیغ فیلم عصبانی نیستم نیز همین ماجرا تکرار شد.

در واکنش به این اتفاق جهانگیر کوثری سال گذشته در گفت‌وگویی با «ایران» عنوان کرد که کل خانواده‌اش از سوی این رسانه با ممنوعیت مواجه است و دلایل آن هم نامعلوم است: «نمی‌دانیم که مرجع تصمیم‌گیرنده راجع به ممنوعیت کاری چه ارگانی است تا دلایلش را از ارگان مربوطه جویا شویم.اگر مرجع تصمیم گیرنده وزارت اطلاعات است طبق اعلام این وزارت ما هیچگونه مشکلی برای فعالیت فرهنگی و هنری نداریم. اگر مدیر صداوسیما مشکلی ندارد پس چه کسی است که تصمیم می‌گیرد تصاویر باران کوثری از آنونس فیلم حذف شود؟ چه کسی دستور می‌دهد که تصاویر رخشان بنی‌اعتماد پخش نشود؟ چه کسی مانع فعالیت جهانگیر کوثری می‌شود که ۲۹ سال در آن فعالیت کرده‌ام.»

حاشیه های بازی باران کوثری در عرق سرد 

این روزها باران کوثری فیلم عرق سرد را در پرده سینما دارد و بازهم تبلیغ این فیلم در تلویزیون به دلیل بازی باران کوثری با حاشیه هایی همراه شده است.
کارگردان فیلم عرق سرد می‌گوید: صداوسیما به ما اعلام کرده که تیزری را باید در اختیار آنها قرار بدهیم که هیچ صحنه‌ای از بازی باران کوثری در آن استفاده نشده باشد و از آنجا که با توجه به ساختار فیلم امکان ساخت چنین تیزری وجود ندارد، از تبلیغات تلویزیونی محروم هستیم.
به گزارش خبرآنلاین ،سهیل بیرقی (کارگردان فیلم عرق سرد) با گلایه از عدم حمایت تبلیغاتی نهادهای مختلف از این فیلم گفت: متاسفانه ما از بین سالن‌هایی که فیلم‌های سینمایی را اکران می‌کنند، 97 سالن متعلق به حوزه هنری را در اختیار نداریم و حوزه هنری از اکران این فیلم در سینمایی همچون آزادی جلوگیری می‌کند.
وی ادامه داد: علیرغم مذاکراتی که داشتیم و حتی پیشنهاداتی که برای اصلاح بخش‌هایی از فیلم مطرح کردیم اما بازهم حوزه هنری با نمایش این فیلم در سالن‌های سینمایی خود موافقت نکرد و به نظر می‌رسد این مجموعه با مضمون فیلم مخالف است.

شهرداری برای فیلم عرق سرد بیلبورد نمی دهد

بیرقی ادامه داد: تبلیغات شهری نیز شامل حال ما نشده و بعد از پیگیری‌های فراوان، شهرداری و ارگان‌های مربوط به شهر هیچ بیلبوردی را در اختیار ما قرار ندادند.
کارگردان عرق سرد با اشاره به اینکه صداوسیما نیز تیزرهای این فیلم را پخش نمی‌کند، گفت:‌ صداوسیما به ما اعلام کرده که تیزری را باید در اختیار آنها قرار بدهیم که هیچ صحنه‌ای از بازی باران کوثری در آن استفاده نشده باشد و از آنجا که با توجه به ساختار فیلم امکان ساخت چنین تیزری وجود ندارد، ما از تبلیغات تلویزیونی نیز محروم هستیم.
بیرقی ادامه داد: به صورت غیرمستقیم صداوسیما به ما اعلام کرده که امکان پخش تصاویر باران کوثری وجود ندارد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از بارش باران در تمام محورهای این استان خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت محورهای لرستان در پی ورود سامانه بارشی اخیر گفت: تمام محورهای این استان هم‌اکنون باز است.

او با بیان اینکه 400راهدار لرستانی با 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‎سنگین و سنگین در آماده‌باش هستند، اضافه کرد: گزارشی از انسداد محورهای این استان تاکنون دریافت نکرده‌ایم.

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان؛ در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اعلام ریزش کوه در محور پای آستان کوهدشت، یادآور شد: این محور هم‌اکنون باز و مسدود نشده‌است.

شیروانی با بیان رصد محورهای مواصلاتی لرستان با دوربین نظارتی به‌صورت آنلاین خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانۀ 141 تماس بگیرند.

فعالیت سامانۀ بارشی از بعدازظهر چهارشنبه آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت‌تأثیر قرار داده‌است و رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

سامانۀ بارشی اخیر در نواحی غربی و جنوبی لرستان از نمود بیشتری برخوردار است و شامگاه جمعه از جو این استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • ویدیوی ادعایی درباره هک تلویزیون و پاسخ صداوسیما
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید