Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@10:27:31 GMT

گلوله باران مواضع سعودی ها در جنوب عربستان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۱۸۴۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یگانهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تعدادی از مواضع ارتش سعودی و مزدورانش را در جنوب عربستان گلوله باران کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره ، مواضع مزدوران در نزدیکی جبل القیس در جیزان گلوله باران شد. مواضع نظامیان  سعودی در نقطه نظامی مراش در نجران هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپخانه های ارتش و کمیته های مردمی یمن مکانهای تجمع مزدوران را در منطقه صوح در نزدیکی نجران گلوله باران کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همزمان جنگنده های متجاوزان سعودی - آمریکایی استانهای صنعاء ، الحدیده و لحج را در یمن بارها بمباران کردند و ارتش سعودی نیز مناطق مختلف استان صعده را از زمین موشکباران و گلوله باران کرد.
منطقه السحی در کرش واقع در استان لحج در دو نوبت بمباران شد. کارخانه کمران در شهرستان مراوعه در دو نوبت و مقر دفاع ساحلی در شهرستان صلیف در الحدیده در یک نوبت بمباران شد.
جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی پادگان الصمع را در شهرستان ارحب در سه نوبت بمباران کردند . روستاهای مسکونی در شهرستانهای رازح و منبه نیز آماج حملات موشکی و توپخانه ای ارتش سعودی قرار گرفت و به دارایی های مردم آسیب وارد شد.

در پی حملات سنگین سعودی ها به مردم بی دفاع یمن در مناطق مسکونی،  هزاران نفر از اهالی استان المهره یمن علیه حضور نظامیان سعودی در کشورشان تظاهرات کردند.
هزاران نفر از مردم یمن با برگزاری تظاهرات در شهر الغیضه مرکز استان المهره، حضور نظامی و دخالت سعودی - اماراتی را در این استان محکوم کردند.
تظاهرکنندگان بر مخالفت با چشم طمع ائتلاف سعودی- اماراتی به استان المهره و طرح احداث خط لوله نفت عربستان در این استان، تاکید کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین خواستار رسیدگی سریع به اوضاع اقتصادی و جلوگیری از سقوط ارزش ریال یمن شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یمن ارتش صنعا الحدیده بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شهادت ۲ شهروند لبنانی و ‌مجروح شدن ۳ نفر دیگر در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، سازمان دفاع شهری لبنان اعلام کرد که در نتیجه بمباران امروز منطقه میس الجبل در جنوب لبنان ۲ غیرنظامی شهید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته همواره مناطق مختلف جنوب لبنان را بمباران و شهروندان غیرنظامی را به شهادت رسانده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • جنگ علیه غزه وارد هشتمین ماه خود شد
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند