Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج در قزوین در خصوص تجمع 20 هزار نفری بسیجیان قزوینی اظهار کرد: تجمع بسیجیان با همایش اقتدار عاشورایی پیام هایی را به خارج از کشور و برای دشمنان خواهد داشت که بزرگترین دستگاه های جنگی و نظامی توان آن را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تصریح کرد: وقتی چهار نفر به نشانه اعتراض در جایی تجمع می کنند، رسانه های غربی و معاندان گوش فلک را کر می کنند. قطعا همایش بسیجیان در سراسر کشور پیام ویژه ای خواهد داشت که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدت کوتاهی می تواند بیش از ۷۵۰هزار نیروی بسیجی را برای ورود به عرصه های مختلف نبرد سازماندهی کند و در جنگ اقتصادی هم از این ظرفیت ها استفاده خواهد کرد.
حسینی اذعان کرد: قدرتهای بزرگ چون نگاه مادی گرایانه به قدرت دارند هر تجمعی را ابزاری خاص تلقی می کنند و وقتی این تجمع عظیم انسان های الهی را می بینند به قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی پی می برند.
مشاورفرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: این تجمع یاد آور شکستن بن بست هایی است که ۳۰سال پیش بسیجیان در ورزشگاه آزادی با شکوه عظیم خود پیام امید را به جبهه ها صادر و موجی از شعف را در بین رزمندگان ایجاد کردند.
وی تصریح کرد: امروز نیز بسیج دارای قدرت فوق العاده و ظرفیت های فراوانی بوده و قطعا می تواند بن بست های سیاسی و اقتصادی را بشکند و به ابزار برتر تبدیل شود.
حجت الاسلام حسینی مطرح کرد: بسیج لشکر مخلص خداست و علاوه بر تمام داشته ها و ظرفیت ها در عرصه های مختلف برای دفاع از رزم یک نیروی مبارز و قدرت مند بوده زیرا برآمده از متن ملت می باشد.

1002/ت30/ب

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.   وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.   نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.   میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.   این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.   وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

دیگر خبرها

  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • «تبادل ظرفیت‌های متقابل» قدرت تهران و اسلام‌آباد را افزایش می‌دهد
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟