Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام شرکت نرم افزاری داده پردازان راتین، در ایران به‌دلیل نداشتن قانون کپی رایت و نبود سازمان نظارتی برای طراحی وب‌سایت و برنامه‌نویسی وب‌سایت مانند صنف‌های دیگر سوءاستفاده‌های فراوانی صورت می‌گیرد. از آنجا که ثبت شرکت نیز در ایران فرآیندی ساده‌ای است وبرای آغاز طراحی سایت نیز هیچ اجباری برای مجوز وجود ندارد هر کسی با اندک آشنایی با طراحی سایت اقدام به ثبت شرکت (که گاهی ثبت شده هم نیستند) و نصب نرم‌افزارهای سایت ساز خارجی مانند WordPress,Joomla برای کارفرمایان با عنوان طراح سایت می کنند و کارفرما غافل از اینکه این نرم‌افزار سایت ساز خارجی به‌صورت پیش فرض روی هاست نصب هستند و در واقع با خرید یک هاست یک وب‌سایت نیز دارند و خود با چند ساعت یادگیری با فیلم‌های فراوان آموزشی فارسی می‌توانند وب‌سایت برای خود راه‌اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس نیازی به این شرکت‌های دلال و واسطه ندارند.

چرا سایت سازهای خارجی (WordPress,Joomla) گزینه‌های مناسبی برای حرفه‌ای‌ها نیستند

آماتورها و تازه‌کارها به آنها یورش می‌برند اولین و ساده‌ترین ابزاری که به ذهن طراح سایت تازه کار می‌رسد، همین نرم‌افزارها هستند.

کندی وب‌سایت، بیشتر وب‌سایت‌های این نرم‌افزار بالای ۲مگابایت حجم دارند

به‌دلیل در دسترس همگان بودن کد و سورس، ساده‌تر هک می‌شوند و بیشتر وب‌سایت‌ها که هک می‌شوند با این ابزارها طراحی شده‌اند.

امکان گسترش و انعطاف‌پذیری کمتری دارد.

بستر و زبان برنامه‌نویسی بیشتر آنها php است که با نرم‌افزارهای سازمانی اداری مانند (حسابداری، اتوماسیون و crm و…) که بیشتر تکنولوژی  net. دارد ناسازگار است.

این سایت سازها برای چه کسانی مناسب است

شرکت‌هایی که سایتشان نیاز به گسترش و یکپارچه‌سازی ندارد.

شرکت‌هایی که وب‌سایت آنها کاربرد خاصی به جز یک کاتالوگ الکترونیک ندارد.

آینده‌نگری در طراحی وب سایت

امروزه یک وب‌سایت یک نرم‌افزار است و باید بتواند با نرم‌افزارهای دیگر ارتباط داشته باشد .آینده وب‌سایت‌ها نیز وابستگی و یکپارچگی همه نرم‌افزارهای یک شرکت به همدیگر است. یک شرکت طراحی سایت باید توان تکنیکی و فنی تولید نرم‌افزار و تجربه‌ای دست کم ۱۰ ساله در این رشته برای تحلیل و تولید و گسترش نرم‌افزار داشته باشد.
آشکار است که کارفرمایان دوست دارند که کارشان را به دست حرفه‌ای‌ها و تکنیکال‌ها بسپارند. 

نرم افزار های سایت ساز های ایرانی جایگزین مناسب طراحی وب‌سایت اختصاصی

 نرم‌افزارهای سایت ساز بسیاری در ایران امروزه براساس WordPress نوشته شده که گزینه مناسب نیست چون شرکت توسعه دهنده بستر وردپرس توانایی و دانش پیش نیاز طراحی و تحلیل سیستم در صنعت نرم‌افزار  را ندارند و بر فرض اگر ورد پرس روزی پشتیبانی نشود، شرکت‌های طراحی سایت که بر این بستر کار می‌کنند نابود می‌شوند.

خوشبختانه چند نرم‌افزار سایت ساز ایرانی نیز تولید شده که شرکت‌های ایرانی تولید کننده آن پیوسته آنها را پشتیبانی و به‌روز رسانی می‌کنند و توانایی رقابت با سایت سازهای خارجی را دارند و نکته‌های منفی آنها را نیز ندارند.

پی و بنیاد یک شرکت فنی نرم افزاری

زیر ساخت و سنگ بنا و فلسفه یک شرکت فنی و شرکت برنامه‌نویسی دانش و تکنولوژی آنها است که به مانند خون در بدن روان است و می‌تواند پروتین و ویتامین‌های مورد نیاز را به همه بخش‌ها برساند که توان نوآوری و خلاقیت را در یک شرکت زنده نگه دارد . شرکتی که محصولش تولید خودش نیست چه دلیلی برای وجود و چه حرفی برای گفتن دارد؟

انتهای پیام

true برچسب ها : برنامه نویسی نرم‌افزار وب‌سایت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد

محمود اسپانلو از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) خبر داد و گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.

اسپانلو گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گندکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان قربانیان در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟