Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نامزدهای انتخابات برزیل امروز -شنبه- آخرین تلاش‌ها را برای جذب رای مردم به کار می‌بندند. این در حالی است که انتخابات برزیل این کشور را دودسته کرده است و احتمال می‌رود نامزد راست افراطی برنده این کارزار باشد. 

«ژایر بالسونارو» نامزد حزب راست افراطی و افسر پیشین ۵۵ ساله ارتش در حال حاضر در انتخابات پیشتاز است و وعده داده تا به فساد و مشکلات اقتصادی در این کشور پایان داده و ارزش‌های مسیحی را در این کشور احیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم برزیل از نحوه حکومت‌داری حزب حاکم به تنگ آمده‌اند و همین امر باعث اقبال یافتن احزاب راست افراطی در این کشور شده است. 

رقیب بالسونارو در انتخابات پیش رو «فرناندو حداد»،‌ نامزد حزب کارگران است.

آخرین نظرسنجی‌ها نشان از پیشتازی بالسونارو در انتخابات در دور نخست انتخابات دارد. 

چنانچه در جریان انتخابات فردا هیچ نامزدی نتواند اکثریت را به دست آورد، دور دوم انتخابات در تاریخ ۲۸ اکتبر برگزار خواهد شد. 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان

رسول شکری نیا با اشاره به اینکه صداوسیما فرصت تبلیغاتی برای هر دو نامزد در حوزه گنبدکاووس برای بیان مطالبشان را فراهم کرد، گفت: فیلم‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود.

وی افزود: از بین دو نامزد، یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس