Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد از پست‌های مصوب پزشکی قانونی دارای کارمند فعال است گفت: امیدواریم دولت مجوز استخدام ۶۰۰ نفر در سازمان پزشکی قانونی را صادر کند. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، احمد شجاعی دقایقی پیش در سی و ششمین همایش پزشکی قانونی سراسر کشور که در حال برگزاری است اظهار داشت: جا دارد هفته نیروی انتظامی را خدمت کارکنان این مجموعه تبریک بگویم چرا که در بسیاری از جبهه‌ها نیروی انتظامی پیشقراول دفاع از انقلاب و امنیت بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هر از چندگاهی مدیران پزشکی قانونی را به منظور بررسی برنامه‌ها مدیران مجموعه پزشکی قانونی را در قالب گردهم‌آیی دعوت می‌کنیم، شاید این سوال برای مخاطبان این دستگاه پیش بیاید که چنین گردهمایی‌هایی با این اوضاع و احوال ویژه کشور چه ضرورتی دارد که باید اعلام کنم برای اجرای این برنامه هزینه خاصی سربار نشده و از تردد مهمانان تا حضورشان سعی شده از حداقل‌ها همچون بهره‌گیری از اتوبوس و سایر اقدامات برای کاهش هزینه‌ها استفاده شود.

شجاعی ادامه داد: اما نتیجه این است که ما در همین میزان که در بحث اجرایی فعالیت داشته باشیم باید در حوزه برنامه‌ریزی فعال‌تر باشیم و در شرایط خاص تحریم و تنگناهای اقتصادی لازم است بررسی لازم برای برخورد با مشکلات را انجام دهیم.

رئیس پزشکی قانونی کشور بیان کرد: در شرایط تحریم جاهایی که مشکلاتی داریم چه باید کرد که از اولویت‌های این سازمان است چرا که بدون برنامه نمی‌توان کار موثری را اجرایی کرد.

وی ادامه داد: پزشکی قانونی در چند سال گذشته با تلاش همه همکاران به پیشرفت‌های خوبی رسیده این در حالی است که در این سال‌ها با مشکلات و تنگناهایی روبه‌رو بوده‌ایم اما در حوزه عمرانی موفق به ساخت ساختمان‌های استاندارد به رغم مضیقه بودجه داشته‌ایم در حوزه تکمیل نیروی انسانی که 30 تا 40 درصد پست‌های مصوب را داریم اما با این حال مجوزهای زیادی برای ترمیم این کمبودها داده شده است که اگر دولت مجوز استخدام 600 نفر را به سازمان بدهد بخش عمده‌ای از مشکلات ما برطرف می‌شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: در بخش کار اجرایی وظایف ما بسیار گسترده است که کم کم در جامعه در حال معرفی برای جامعه است به عنوان مثال وقتی یک اتفاق می‌افتد دستگاه‌های امدادی بعد از امدادرسانی و کارهای محوله کارشان تمام می‌شود ولی پزشکی قانونی اینها شروع کارش است به طوری که کارهایی مثل تشخیص هویت و مسائل دیگر جزو وظایف این سازمان قلمداد می‌شود.

رئیس پزشکی قانونی کشور عنوان کرد: در این چند سال درباره حوادثی که در کشور اتفاق افتاد سازمان پزشکی قانونی سربلند بود، این در حالی است که فعالیت ما براساس استانداردهای جهانی موفق بوده است.

در حال بروزرسانی...

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت