Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دفتر سازمان ملل در یمن اعلام کرد، سقوط ارزش ریال یمن خطر قحطی و گرسنگی را تشدید کرده است.
به گزارش خرداد به نقل از سایت النشره، دفتر سازمان ملل در یمن اعلام کرد، برنامه غذایی سازمان ملل و شرکای امدادرسانش ماهانه به حدود هشت میلیون یمنی که از گرسنگی شدید رنج می‌برند، کمک غذایی ارائه می‌دهند.
دفتر سازمان ملل همچنین اعلام کرد: در صورت تداوم سقوط ارزش ریال یمنی، ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ الی چهار میلیون تن دیگر در وضعیت خطرناک قرار خواهند گرفت.
طبق گزارش این دفتر، قیمت کالاهای اساسی در چهار هفته گذشته به خاطر کاهش سریع ارزش ریال یمن بالا رفته است. قیمت مواد غذایی ۱۱ درصد افزایش داشته و وضعیت کنونی در یمن غیر قابل تحمل شده است و در صورت نداوم به نقطه غیر قابل بازگشت خواهد رسید، مگر اینکه از سقوط ارزش پول یمن ممانعت شود و برای نجات آن کاری انجام شود. برچسب ها: سازمان ملل ، سقوط ارزش ریال ، دلار

منبع: خرداد

کلیدواژه: سازمان ملل سقوط ارزش ریال دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شکوهی گفت: مأموران نیروی انتظامی خدابنده هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری، محموله قاچاق سوخت  را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: پرونده قاچاق پنج هزار و ۷۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته شکوهی شعبه همچنین به دلیل بیشتر بودن ارزش خودرو، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • آغاز اجرای طرح زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی خوزستان
  • افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی استان سمنان
  • اجرای طرح زنجیره ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان
  • ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه